0
Been forever since last post. New job, well newish its as a temp hoping to get hired on full time. Get to try and drag my ass up too damn early to make it down to seattle for rustycon though.
I'm sure people will be happy the scary clown pic is now not right up front at least? biggrin
VIEW 5 of 5 COMMENTS
cavort:
The storm did hit us a little, not nearly to the extent of the mainland though. It was lovely while it was here. biggrin
burntsolace:
LOL
0
VIEW 16 of 16 COMMENTS
burntsolace:
heh
alyeska:
I think I saw commercials for Arrow before. Isn't it like brand new?
0
VIEW 3 of 3 COMMENTS
bza:
HAHAHAHAHAH!!!! super creepy!!!!!
burntsolace:
LOL!
0
Had fun on the weekend, http://www.stripcheez.com/video/screaming-chickens-circus-finale
bad camera ability but still covers the show and gets to show my even more massive beard biggrin
VIEW 3 of 3 COMMENTS
gigantits:
I know right? Not too toot my own horn but it is pretty amazing haha
ravioli:
oh good i know id miss chatting with you
1
VIEW 5 of 5 COMMENTS
embrace:
you make me very curious what this "maybe something else" is!
gigantits:
yea well im starting a dog dam petition for the beard group!! DAMMIT!!!!


p.s. you win the beard award. FOR REAL!!!
0
Well that time of year again , i get to join up with the group over at Screaming Chicken this year im Giant #2 ,was 1 last year but will give the partner the all of 6 or so speaking lines this year. So pretty much i get to stand and look big at the back of the stage and manhandle around props and burlesque dancers...
Read More
VIEW 12 of 12 COMMENTS
ravioli:
woah woah there fella, you havent blogged but check that out u beat the 10 comment mark! tongue
burntsolace:
You need a new blog!!!
0
Went and saw wolverine origins, and well bein the geek i am I can nitpick it apart like crazy in various stages of ranting and raving, especially about wade(deadpool). Instead I'll focus on one thing .. yer sittin in a nice house in the canadian rockies ... and yer drinking budweiser .. i mean wtf puke *heh* biggrin

Oh and for rav, i am sads Dom Deluise died
VIEW 4 of 4 COMMENTS
clio:
i see we have matching fangs
nanette:
that's so true, and it's worst when their accounts have been around for more than a year. blah
0
Theres a reason i added "alledgedly at least" cause i was guessing this would happen http://www.tshirthell.com/hello.php , but that still makes me a happy panda again .. or happier at least biggrin
VIEW 6 of 6 COMMENTS
zigs:
oh my gosh! You are the sweetest!! kiss Thanks darling wink
harlowann:
haha, I don't really understand why they are so dang attracted to plastic bags. But it really makes me a nerous wreck when she's playing with it. I'm afraid she's gonna wind up swallowing some of it.. Ugg. Silly cats. whatever

Haha well i just added you. So picture commenting will no longer be an issue wink
0
Aww nuts my favourite, non-pc purveyor of T-shirts is closing down , alledgely at least
http://www.tshirthell.com/goodbye.php , though i can remember when it almost did shut down after a poisoning attempt on the owner .. yes his name really did get changed to Sunshine Megatron.
I mean some of the t-shirts have been meh, whatever , though i suppose would be more amusing .. or...
Read More
brittan:
thankles for the appreciation! saturday! i'm excited.
0
True its another one line blog, which im bound to get yelled at over but,
RIP Opus, I'm gonna miss seeing you in the funnies, you were the main reason to read em, the rest was filler. frown
kleio:
Oooooooh.

It is my goal to make better food than my mother, someday.
0
Its been awhile since i posted, what else is new *heh*. Jus finished watching the nucks season opener, har take that cowtown, 6-0 man that was a good game biggrin
VIEW 3 of 3 COMMENTS
kleio:
Here's hoping...
kleio:
Good thing I haven't got a soldering pen at hand, then.