Deadpool 2 was so fucking awesome, best film of the year and one of the best sequels ever. It’s a must see and it’s so damn funny. Puts all the other comedy films to shame (especially Game Over, Man which was awful) go see it. Marvel is kicking arse with it’s films. The first one was a masterpiece but this one was...
Read More
VIEW 6 of 6 COMMENTS
lydiawilde:
LOVED the first one!!! I don't doubt I'll love the second!
kungfury:
Yeah tell me what you think of it when you go see it @lydiawilde I think you’ll love it. 😊👍🏻


Nightclubs

I don’t get them, like it’s just pure noise and cramped full of ppl. Yeah I like a drink but I don’t want a drink surrounded by morons being fucking posers you know. Like come on and the music is always shit. Just autotuned dudstep “music” that makes me want to cut my ears off.

I hate that it’s presented
Read More

Avengers Infinity War was fucking awesome. Loved it, great film. Even though we had talkers in the cinema, one of them yawned btw (wtf) like come on. My cinema always have douchebags in the screenings, wass up with dat? Yeah hate ppl who talk in cinemas, grinds my gears.

Anyway it is a great film. It’s what to be expected with Marvel films. Fun...
Read More

Yeah pretty much what it says in the title. If you’re new to my blogs on here. You probably know that I have mental illness. Have been for years due to being bullied, betrayed and used in the past. And also from being alone & isolated for years too. I’m sure some of yous can relate to that. It really sucks. I do...
Read More

VIEW 4 of 4 COMMENTS
kaptaine:
@KUNGFURY Awesome post, man. We're different but same. Keep fighting that fight. Glad you're doing better! 🤘
kungfury:
Cheers @kaptaine doing my best! 😎👍🏻