0
Well everyone I will be going gray for a short while. Alas all these temp jobs suck so they have only left me with pocket change. Take care everyone I will be back shortly. Oh yea feel free to check out my Myspace.

EL SUICIDO LOCO
VIEW 4 of 4 COMMENTS
palcode:
come back, brother...
palcode:
yo man! biggrin
0
Well I've decided that I'm gonna slowly make my way back to my vegetarian ways. I still haven't been able to give up chicken. It won't be that much of a difference since I don't eat red meat, fish or pork. The majority of my protein comes from chicken.

I got sick over the weekend cuz of some temp job...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
marvins:
i dont think i could ever be a vegetarian......i would like to, but theres no way.

have u tried working at toyota?

but yeah...ive been good. just working at my boring job and stuff like that...nuthin interesting...lame.
pixiebelle:
That picture did make me smile a great big beaming smile. I must train myself some ninj kittys! biggrin
0
Let me ask you something...do you ever get the feeling that your meant for something, a calling if you will. Whether it's a childhood dream, a passion you have for something. Whatever it is, do you ever get that feeling? Something that you know would make you happy and wouldn't mind doing for the rest of your life. Even if you only...
Read More
pixiebelle:
Do it!!! It's a long haul job and tiring and not social life friendly but it does give the wage to make a change!
0
smash:
ok smile no time to read now, but maybe one day... blackeyed
palcode:
hehehe thanks maaaan!!!! biggrin
it's quite an experimental album...hehe! hope you'll see us on a stage, one day!
ROCK ON!!! EL SUICIDO LOCO
0
Ok well things haven't gotten any worse so I guess that's a good thing. biggrin

Thanks to everyone that left me some kind words during my absence. biggrin

I've decided to take a step back and reflect on a lot of things. To really asses not just my financial situation but my current state in life and work on the things I need to...
Read More
pixiebelle:
Ooh, very glad you didn't have to sell it. smile
Reflection can be a very good thing. I do a life overhaul at least once every couple of years. Mainly cos I get bored so quickly but it sometimes makes me see things a little differently.
Hope things start changing for you soon. wink
palcode:
hey bro!! seems like we both are doing "well"!!
yesterday night i've ended the new album with the band. Now we have to print all the covers etc...hard work! smile
in a month i'll ask you to send me your adress in private, so i can send you the album!
i wish you could be here to hang out togheter at night, and drink like shits!! biggrin
for me it's a period of reflection too...i'm think of what i really want from this fuckin life...and is not easy-money, for sure!! ARRR!!!
take care man!!
i'm always on you side EL SUICIDO LOCO

"No one will brake your fall!"
0
Well when life gets worse it gets even more worse for me. I found out that I owe $1433 to the IRS. Plus I have to make a payment of $350 dollars by today which I don't currently have cuz I'm unemployed. So now I'm force to sell my laptop and my PSP to get the money I need. I'm hoping...
Read More
VIEW 5 of 5 COMMENTS
itsy:
hhmmm. so what you're saying is i don't look cute now?....

jk. usually my hair is short... but i grew it out just to see if i liked it. it's annoying me. beyond annoying me. can't wait to chop it.

sell the computer, visit chicago, sell soul to the devil.

wait. scratch the last part.
magpie:
well you can take some time to think about it

smile
0
HI everyone. Thanks for all the kind words and emoticons lol

Well the job search continues. I'm waiting for several jobs to call back and keeping my fingers crossed.

I finally got in contact with the recruiter for the technical university i wanna attend. There was good news and bad. I'm gonna keep it short cuz nothing has really changed. But again thank...
Read More
palcode:
Malvena is coming to shake your ears!! biggrin
if when we'll be famous, you'll be still looking for a job, i'll call you!! we actually need a backliner!! biggrin
0
I was sitting on my porch earlier today thinking.....thinking why is it so hard for myself to do and have what makes me happy. I hate the feeling of waking up each morning knowing that it's gonna be the same boring, meaningless, mundane, pointless shit I force myself to do everyday just to get by. I can't even get into the college...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
amiba:
claro que si, realmente lo se <3
un besote y estamos en contacto guapo!

y recuerda, tu vida solo por ti.
como dicen, live hard, and love harder ♥
xoxo

layka:
blackeyed
kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss
0
Well not only did life kick me in the balls but it decided to rip them out too.

The worst came to reality....I got fired last night. blackeyed mad frown
There goes my bike I was planning to buy and restore. That's what hurts the most. frown frown frown
pixiebelle:
Oh no! eeek That's so crappy.
I really hope you get another job soon.
Did they explain why they took that decision?
lu_doll:
....that is lame. so sorry to hear that man.
stay strong. everything happens for a reason.
0
Just when you think things can't get worse. Life comes along and KICKS you in the balls. blackeyed

Where to start...I got offered a job at a new Toyota Manufacturing Plant doing maintanance. I would get paid $8.50-9.50 hr starting. But I had to turn it down cuz our local transit system SUCKS!!! I would have no way of getting to and...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
pixiebelle:
Oh dear hon. Things seem a little rough at the mo. It's a real shame about the job. I'll keep my fingers crossed it's for a reason and that life will throw you a grand job very soon.
I hope things start to pick up again soon.
kiss
synninviemaa:
So I don't even know you... yet. ;]
But I'm sorry you're unhappy. That whole gangsta rap thing alone would be enough to have me killing people. Blah.

I'm sure things will look up for you soon enough. wink
0
It's funny how life is. Some things get better while others gradually get worse. blackeyed
VIEW 3 of 3 COMMENTS
palcode:
that's fucking true man! when you fix something, there's something that get damaged elsewhere!!
if you give me you e-mail i would like to send you a song....may i?! wink
pixiebelle:
Oh dear, thats no good at all. frown
0
Well hello everyone. I just got home from work. Another long graveyard shift. skull

To make it worse I feel like crap right now. It's my allergies, they're really kicking my ass. blackeyed It feels like I have the flu. Body aches and everything. I rarely get sick but when I do it's BAM!!! a kick to the balls lol biggrin

Well as of recently...
Read More
pixiebelle:
She sounds interested but I would say to tread very carefully. She may just enjoy your company and not want anything more than that so ask her to spell it out and explain that she is giving mixed signals. She's already said it was rebound so to her it may be clear that she's just having a good time without realising her attention could be taken the wrong way.
Human beings tend to be crap at open and direct information. surreal