Thursday Oct 28, 2010

0
Currently sitting in math class, naturally I am online instead of paying attention. Considering going to study abroad in Rome next fall, wouldn't that be just dandy!?
VIEW 5 of 5 COMMENTS
suispud1:

if you get the chance take it and run

giovbateman:

u in rome?call me please!!!!im your biggest fan!love

Tuesday Oct 26, 2010

0
VIEW 17 of 17 COMMENTS
drummonkey50:

Interesting people are totally fun!

I'm sorry you feel that way. frown But there are lots of people who love you and stuff! biggrin

bellebane:

yay for new friends!
aww u are super pretty, i'm jealous

Monday Oct 25, 2010

0
?!?!?!?
Read More
VIEW 12 of 12 COMMENTS
indiebuddhist:

Why do you think that ?

jb_pdxs:

You need a great theme and a great photographer, this was really your first shot...so? Try again?

Monday Oct 04, 2010

0
HOW HAVE I FORGOTTON ABOUT THIS SITE?!?!?!? I miss writing and chatting with everyone, so I am promising to get back on track and do it some more!

I've been so busy with school, I go to Temple University btw...

Today I get the pleasure of writing a fake case study, focusing on the psychoanalysis of the epic of gilgamesh...come on, who doesn...
Read More
VIEW 6 of 6 COMMENTS
indiebuddhist:

Smart girls make the world go 'round...

lowblownranger:

a fellow student from only 5 miles away

Sunday Aug 29, 2010

0
Hii everyone
I just moved back to Philadelphia!
So I haven't been keeping updated!
Sorry ! College life is a busy one!
VIEW 9 of 9 COMMENTS
scenefiend:

thanks for the add, beautiful set Mily!

ssghous:

What's your Major?

Sunday Jul 25, 2010

0
VIEW 6 of 6 COMMENTS
alexeiffel:

very lucky beach!lovelove

erichasfinewine:

yes a very lucky beach indeed!! kisskissbiggrin I called the Major and total them to be on the lookout for you. biggrinbiggrinbiggrin Lol Lol you are so beautifulbiggrin

Saturday Jul 24, 2010

0
Hi everyone!! Thank you for all the praise on my set it really makes me happy <3
I am at the beach again, looking out at the sunset, thinking about how lucky I am to have the opportunity to live my life to the fullest!

Now, down to business, I really want to be a SG, so for my next set, I am thinking about...
Read More
VIEW 8 of 8 COMMENTS
jb_pdxs:

LOL about the tent idea!

alexeiffel:

You are correct with the tent. lol.

Thursday Jul 22, 2010

0
whyyy is it so damn hot in my house?!!? oh yeah, that's right, because I don't have air conditioner frown

I am stokedddd for August 21st, I finally get to move back to Philadelphia! I am so happy smile
VIEW 4 of 4 COMMENTS
doncarlos:

loved the set, gorgeous totally gorgeous... the best to you and enjoy Philly I liked it a lot. MUAH !!! kisskisskiss

personaljesus:

Yourlove set is AMAZING!

Sunday Jul 11, 2010

0
HIIIIIIII!! I have been falling behind on this...but but but the good news is, my set becomes public on the 23rd so everyone watch out for it <3 <3
VIEW 4 of 4 COMMENTS
jnutz:

Very beautiful! Good luck with your set!!

jonnykage:

can't wait to see it and good luck

Tuesday Jun 29, 2010

0
HI everyone. You knowwhat I need, I need HELP. Help as in, I need someone who knows someone or who IS someone that can take my pictures for my next site. I fear that I will never become a SuicideGirl unless I get a professional to take my photos because my first set it was just me and my best friend using a shitty digital...
Read More

Monday Jun 28, 2010

0
La la la la, work sucked today. It is hot and humid out here in central pa. It is gross weather frown I cannot wait until August because my friends and I are going to Florida yay! And then I am moving back to Philadelphia, I cannot wait! I am sure my second year of college will be harder than the first, but I am totally...
Read More
jb_pdxs:

Hope you are going to the side of Florida where the oil spill is not.