1

Whoa.... Dude.. I'm in Nicaragua.. i live here now.. wtf!!! crazy shit.. yeppers. kinda awesome.. still need to learn spanish... but im workin on it.. lol .. its super cool.. cept that little bit of pnemonuia i came down with but im almost over it.. and then .. i'll be sure to post piccys and share in my newest adventure!!! =)

Hey.. if you live in...
Read More

2

I wish I used SG more... it just always runs so slow on my phone... and I'm horribly impatient....

Once I get some feed back on posting images from my phone.. I'll have a whole bunch to share!

3

Sooo its been a while.. shit went south.. life sucked.. its still does.. so im here to escape my reality.. and maybe find new friends.. lol..

Loooooove ME!!! =)

0
So the move has ... happened .. we are safe and sound in colorado.... i friggin love this place.. 420 was amazing.. and it has indeed sparked a new idea for me... im going to start a local group of sexy stoners.. and we will be the Cuties4Cannabis!! So if u are in the ft collins area or know anyone attending CSU feel free to mssg me...
Read More
0
legman:
cuuuuuute doggie!!biggrinbiggrinbiggrinbiggrin
sespitsid:
happy move
0
ugh.... shit sucks... and i hate it when shit sucks.... i wish everything didnt hate me right now... im all uber emo and filled with "teenaged angst" and im not even a f*King teenager any more.... fuck this... maybe this is "almost 30, my boss sucks balls Angst" either way.... Fuck You Bitch faced boss!!
dpgc44:
Hey at least tomorrow is friday so only 1 more day of bitch face then it is 2 days away from bitch face.
4zeros:
yeah.. no.. im not Going back.. Im moving ...  far.. far away!!! 
0
Soo if my account goes "incative" it shouldnt be for long.. cause I gots me a job so it'll be back on ASAP.. but im in the middle of moving right now.. so .. life is hectic... =)
dpgc44:
Job! Congrats!
laceyk:
I hear ya! I am moving too.
0
ugh... so i just had a like 3 paragraph long update post.. and it all went blank.. i really wanted to let y'alls know about everything thats gone on.. but alas.. it will have to wait.. again... maybe i can get it done tomorrow.. O.o we'll see..
curioustomcat:
Happened to me too...

If you know that it will be a long post better prepare it in an other program and then use copy and paste! wink
nimoir:
Well, I am curious smile
0
maybe i'm just emo.. but i guess i just have to blather on and cry.. so here goes..

why wont he just hold me.. why do i have to beg for days and days before he'll even acknowledge i am sad and need some affection.. why do i have to BEG for him to love me.. what did i do wrong.. he says...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
iampeeder:
blackeyedkiss
iampeeder:
shocked
0
so yeah... been a while.. sorry lifes hectic.. moving.. pregnant.. moving again.. @.@ lol any ways.. hopefully soon I'll be able to write more.. =)
VIEW 3 of 3 COMMENTS
brassbancroft:
Congrats on the preggers!
iampeeder:
shocked
0
Soo ... if you play X box Live.. add my gamer tag.. =)

Jayn0000
VIEW 3 of 3 COMMENTS
4zeros:
das right... =) ... its how i watch netflix.. I <3 Netflix.. lovelove
iampeeder:
add me fool!
0
So not having my own comp... really sucks.. I'm just not on here enough any more.. it makes me sad.. I cant wait til i get a new comp.. Or phone for that matter.. at least i could be online on my phone if it didnt suck.. Crys... stoopid old phone.. crys more.. .. any ways.. just wanted to post cause its been like.. ya...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
the_libertine:
Excellent shots and cute outfit smile

Having old tech (or no tech) really does suck... I hope that you get updated apparatuses soon!
iampeeder:
oh 4zero! super pretty lovelovelovelovelovelovelovelove

and yes, you need a new phone