0
go say good bye to BabylonTheGreat and All0nBlack. Judging by their journal entries, they're going for the zot.

(haha, I totally had to edit that, I typed "zit" instead of "zot". I am such a doofus sometimes)

smile
VIEW 4 of 4 COMMENTS
nikoli20:
zooted before i got to read it...damn
hap:
...another one bites the dust...
0
Changed my faves to archive girls. Too bad we only get five faves. I couldn't put them all up, not the mass exodus of SGs who have left the site. What are we at like 12 in less then a week I think?
Katie, Apnea, Voltaire, Claudia, Molly, Ciel, Genevive, Les, Angie, Shera, Erica, & MistiDawn

I think I'm forgetting some too. And that...
Read More
0
rebel_rebel:
yes, it is a sad day when shera leaves SG. frown

and the day before my birthday too. worst birthdaygift ever. frown

[Edited on Sep 20, 2005 5:01AM]
xixax:
It's kinda fun so I'm taking a bit of time biggrin

e-mail me and I'll tell you what I have in mind dancekylie@gmail.com
0
VIEW 5 of 5 COMMENTS
fatality:
Amazing hair. And I'm happy to see the outfit from Irish, too
hedy:
that outfit looks hott as hades on you! and of course, yer little poochie is cute as can be. love
0
I really like being able to put archive girls in my favorites now.
biggrin

took QuizFarm's "What political party do your beliefs put you in?" Quiz.

You scored as Democrat.

Democrat- 100%

Anarchism- 83%

Green- 83%

Socialist- 67%

Communism- 42%

Republican- 0%

Nazi- 0%

Fascism- 0%


Yep, I am zero percent nazi.

biggrin
0
Update--- The movie (Bubba HoTep) was alright. Definately NOT worth buying (glad I only rented it). INteresting premise with Elvis in an old folks home fighting a mummy. But, with a premise like that, you expect it to be funny or scary, instead, too much time was spent on Elvis' old age. Long internal monlogues about him getting old or missing priscilla when what I...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
_biblia_:
ha! yeah, i could only take so much talk of his impotence before i wandered away and started doing something else!
norma_jean:
haha that's the same thing i thought about the movie...

wtf they make caramel corn soda???
0
Woah. SGs got more drama then the Surreal Life right now.

I can't seem to get off the computer, I am sucked in to all the craziness. It's like a fucking episode of Survivor waiting to see who gets booted off the island next.

eeek frown mad
VIEW 3 of 3 COMMENTS
armyofrobots:
I was very kind...

thanks!

see you on sat?
adoreartemis:
im lost...i have no idea whats going on...UPDATE ME BABY!!
0
Ciel is leaving too. Her goodbye is in her most recent journal entry. Check it out before she gets archived and it dissappears.
There is talk that Polly and RedViolet may go as well.

mad
blackbirdy:
Too Late...I just went to check it and got the infamous: Ciel is no longer acter on Suicide Girls. Bummer...I really liked her to.... frown
0
WTF?!?!?!

Sita, Gillian, Voltaire, Apnea, Katie, Annabelle, Rapture, Molly, and Claudia, all archived in one day.

frown

I knew some of it was coming, but not all of them. That's crazy. Apnea mentioned on her site a while ago that she got kicked off SG, but i didn't expect quite so many other girls to archive on the same day.

Oh well. Ladies, you...
Read More
_biblia_:
Yes, it is sad, but. . . .

your hair looks GREAT!!!
0
shaggyford:
Hair looks good and that is a awsome scarf for Caesar smile
0
Off to work.

I am sending octoberrust a care package today (he is in Afghanistan). You should too.

Appointment with Angel later to get my hair done.

off to work.

smile
VIEW 4 of 4 COMMENTS
_biblia_:
yay for angel! it's a week later and i'm still loving my hair and getting lots o' compliments!
paulnikon:
I have been sending him Pin-Ups.