Well said I wouldn't do it..well here am,beside I like mess around have fun here well gotta thank beautiful wonderful @juliju tagging me I couldn't refuse challenge I know am bit late on this now,i've on and off here now am playing catchup here. ^^

here throwback of my punk ass from 2012 XD still one of my favorites oh...
Read More

VIEW 6 of 6 COMMENTS
inanna_trix:
πŸ€ŸπŸ’–
mugen1r:
@leighgabriel thanks man! Anytime I saw your post funny as hell dude.πŸ˜‚ @yogi64 thanks man its an oldie lol. @inanna_trix 😍

Alright were should begin here well..don't if want call this bad news or good or just in between here it's been real stressful lately am struggling to pay my phone,meaning my bestfriend who's been paying for like three-four years now he's one bought me it but it's real long story,Not mention i've been unemployed since 2016...
Read More

VIEW 4 of 4 COMMENTS
elaena:
It's very cool!!!
mugen1r:
@elaena thankyou! yeah these are just multiple sample's of variety things that am commissioning depending what you want done I do all sorts of stuff. ^^

What us nerds call prednesday well I unexpected visit from this gal @fishball which totally made my day literally..am flattered oh...the sexy huntress ya see down below is no other then smokin angel herself.😍 I wanted capture as much likeness as possible but drawing yaut'ja aka predators is never easy especially turning human into alien done right.

Here's some ideal about...
Read More

VIEW 3 of 3 COMMENTS
chroi:
total amazeballs!
mugen1r:
@chroi @naru_blu thankyou guys! Oh both you are next.πŸ’œ

Like I'm dust off oldie,Ashy slashy stash some good old Reggie Noble Nj finest,oh..baby can ya feel my funk? 😜

I'm hit hard like brickcity tonight, shout all my guys & gals from the bricks,Nj all back to Nc baby.😎 oh yeah..its groovy.πŸ˜½πŸ’•

Yes I plan keep this tradition going strong ever Friday well now Saturday this late post/blog whatever ya want call it here but...lets be honest here ever day should be SG appreciation day

I wanted this start this morning off to good start reach out all wonder ladies here,some you am new too get know honestly never a dual moment well lets...
Read More

VIEW 22 of 22 COMMENTS
starstuff_:
πŸ’“πŸ’“πŸ’“
mugen1r:
@starstuff_πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ’•πŸ’œ

Guess Kurt Lazarus I had some common ground then haha, oh I'm just messing with you guys here gotta love tropic thunder.πŸ˜‚

just about now till noon up in mountains as king will from predator 2 would say "other side! Spirit world Mon..I can feel him all me.." @naru_blu feelin the funk oh yeah! Cheers Ladies! Have good night or day depending were your at on otherside of world here..there..tonight is your night but every day appreciation day as far I'm concern, love
Read More

VIEW 4 of 4 COMMENTS
butterflyandmarishka:
Aw thanks love for thinking of me! I love woodfires...so relaxing and that woodsy smell <3
mugen1r:
@butterflyandmarishka oh your always in my thoughts πŸ’œ anytime sweetie tweetie 😘 yup it's burnwooding stove and they are I'm not the best at making fire's but I tired keep it going. I smelled like ash right afterwards XD

@sairouse oh do I enjoy the company follow this lovely lady sweet as can be. 😜 sorry i had too forgive me here haha. 😝

Am geeking out over this amazing sculpt not sure if any neca collectors on here but...i'm WAY too excited to finally get this damn thing later on this month I got this bad boy on preorder still as if owning three fig's wasn't enough here lmao.

He's from one of my favorite short predator comic's based around predator 2...
Read More

VIEW 4 of 4 COMMENTS
hiptobes:
Ah sweet! I haven't read any Predator comics so I just assumed they had a showdown @mugen1r
mugen1r:
Hehe yeah greyback is legend as well the lost tribe, oh no he too much honor in predator 2 you see he's had far share of hunts. Really? Well best advice I can give ya head for theΒ predator omnibus series save you money hunt down ever single comic, fun fact predator 2 originally going based newyork much like comic the concrete jungle Stephen Hopkins almost was going do that but choose Los Angeles he basically had inspiration based from that comic as well original predator with Schwarzenegger only reason he wasn't it cause the $$ wasn't enough.

haha I can openly admit that,well throwback Monday jam well..fuck who isn't? Gotta love field mob 😁

I know it's been awhile since last post sorry for my lack of absences lately here guys,But am bring more good stuff for ya am bring back throwback Fridays cause know how much you enjoy my work regardless if it's new or not.

And of course am doing my usual feature Hopefuls/SG's spread the love even further than before some...
Read More

VIEW 27 of 27 COMMENTS
jaskola:
You sweet thang πŸ₯°
mugen1r:
@jaskola love you jas 😘 πŸ’•

Well lost power, but lucky enough get my signal back at least ain't nothing but ice folks thought share with ya.😸


Read More
VIEW 9 of 9 COMMENTS
mistress:
looks like silver <3
mugen1r:
@mistress it does come think of like metal shards on trees ^^