Not sure what I'm supposed to do.

I'm definitely on a low in my life right now. The only job I have been able to find since being fucked by the last job is so part time that I only have 3 shifts all month. I have to move into my girlfriend's tiny apartment rather than finding a bigger place together so I can save money in case I don...
Read More

VIEW 4 of 4 COMMENTS
almost_missed:

Oooo that sounds sexy haha

hitomy:

<3

New video

Yup, the newest Geekly Review has just gone live. Hope you enjoy.

Our latest review.

It took longer than usual but it still turned out great.

Update on me

Well, I haven't been very active on here for a while now, but that's because of my own shit. In the meantime I have been busy though. Of course the last time I did an actual update I had been jumping through the hoops in an attempt to go back to school and filming my show. I've been lax in my duties...
Read More

dmaggot:

I love Supernatural

irishgirlatheart:

That is up there  as one of my favorite shows to watch. Gets weirder as the seasons go lol

Yup, another one.

A little late with this one.

This actually went live last week but I forgot to put it up here.

What the fuck is wrong with TV

So I just found out about this show called Birds of Prey with characters from the Batman universe and started watching it. I now understand why there is only 1 season. There is so much wrong with this show. In fact the only thing they got right is the character of Oracle, aka Batgirl after being shot by Joker. I mean the heros don't...
Read More

VIEW 3 of 3 COMMENTS
nym:

This is so old! Hahaha I liked... but I was like... 12? Idk... forgive me! hahaha

moffatc007:

I'm with you on that one @iggy, cartoons are the only way to go.  @nym I'll forgive you this time, hahaha, but I hope your taste has improved.

Our first movie review

That's right folks, we've branched out with the show and started with reviews too. We also have our Facebook page up and running. Please come and check it out at www.facebook.com/Geekspeakshow and we'd appreciate you liking the page.

VIEW 3 of 3 COMMENTS
moffatc007:

@superbabzy thanks, I'm having a lot of fun with it and Tim and I seem to work really well together.

superbabzy:

You can tell that you're enjoying it! 

A little late, but here it is.

Episode 3 was supposed to come out yesterday, but we had some technical issues. But for your viewing pleasure.

Episode 2

Holy shit, episode 1 is actually live.

Wow, my first show is able to be viewed.

queen_:

I watched the Animated Batman EVERY DAY after school. If I missed it I flipped shit!! Great show guys. Congratulations on your debut. 

Its Finally ready

That's right folks, the show is ready....mostly. The first episode will go live on Sunday, but our commercial went live today.

VIEW 3 of 3 COMMENTS
huno:

That looks great! Were can I watch it?

moffatc007:

@almost_missed I know, its so much better than the first try, the editing sure helped.  @huno I'll be trying to post all the videos here when they're uploaded but they will be on youtube starting on Sunday with the first episode.