0
Still alive. tongue
0
A month can change a lot of shit. Started dating Chi and I'm love. She makes me feel like I've never felt before. Just being around her is invigorating. She's the Blue Lantern to my Green Lantern.

...even though her last post (9/2012) is about another guy and she has no idea who Blue Lanterns are.

tongue
0
Trying to be a man about this but can't stop thinking about you.
0
Pretty sure the voices are back. surreal
lauretta:
then tell 'em to shut the fuck up! biggrin
0
Drunken jogging.

Fuck. Yes.


Also: I broke up with my GF but I just realized she never asked me, or was even interested, in what I liked in bed. How can I be with someone that doesn't indulge my kinks??

EL SUICIDO LOCO
0
I'm too old for this shit.

EL SUICIDO LOCO
0
Gonna stretch my PA since I'm apparently single again and won't be using it any time soon. How big is too big though? I've seen 0 gauge, and they look awesome, but I think that would remove and chance of getting bjs...

EL SUICIDO LOCO
0
Happy new year! I hope everyone had a safe and fun time. I spent the night with my gf's family. All in all it was a quiet and fun night.

EL SUICIDO LOCO
0
Fuck. I gotta stop playing Skyrim and Diablo 3.

So I moved. I refinanced my house and am setting it up to rent. As such, I decided it was time to move on... sorta. My dad's been having a hard time since my mom died and I moved in to help with my little brother. We hang out, swim, play video gams... and every...
Read More
luella_deville:
I'm really happy for you, it sounds like things are going in a good direction for you! smile
0
Guess who finally got a PA today?

EL SUICIDO LOCO
0
You know you're a nerd when someone sends you a link of two naked girls playing video games and the first thing you think of is "they're not actually playing..."

EL SUICIDO LOCO
gi_jo:
...just means you're a true gamer.
chi:
HAHA nice
0
Well... that was fun. But now what?

EL SUICIDO LOCO
VIEW 3 of 3 COMMENTS
jora:
thanks. i've seen hatchet. it was fun. i'm just trolling through netflix now, trying stuff out.
chi:
DIRTY!! wink