Friday May 11, 2012

0
after working really hard I ALWAYS come back to see my fav SG

Monday Apr 30, 2012

0
it always makes me sad to see a SG has abandoned ship or got kicked out or whatever... frown
hanke:

yeah! frown

Monday Apr 23, 2012

0
My liver hurts... damn alcohol.mad
chloeattack:

i feel ya man. rather i feel yr liver. spleen too in fact.

hey, if i love the killers, would i like any of those other bands you mentioned?

memorael:

hmmmmmm... probably not. They are all different. The one that probably resembles most... nah forget it, you could like them though? try them, they are all on you tube.

Wednesday Apr 18, 2012

0
I LOVE YOU SG's!
VIEW 3 of 3 COMMENTS
krito:

hey sweetie!! thank you very much for your friendship i really appreciate it!! xoxo"kiss

memorael:

BOOM!wink

Wednesday Apr 04, 2012

0
Worked my ass off at the Restaurant and now my legs hurt.mad
milou:

thanks for the friend request Darling!

peck:

Hi there! just seen your friend request (sorry, it take me so long to response biggrin ) but, here I am ^^ Nice to meet you, so coe and say hi!
kiss

Friday Mar 30, 2012

0
I can't remember the last time I felt like cutting myself... hope I just fall asleep and don't do it.
fringe_:

thanks for the add =)

memorael:

YOU KNOooooooW IT!

Wednesday Mar 21, 2012

0
Its been a while, hello SG! I love you all.tongue

Sunday Feb 26, 2012

0
Hello SG, I am feeling a bit strange today, kinda like when you wake up and think all your past days were just a dream or something like that. Usually when that happens something really big happens during the day. I hope that this isn't something bad but rather something really good. I would hate to have my Sunday ruined.surreal
jxk:

Thank you so much for your lovely comment on my set!!! xx

memorael:

Your welcome!

Tuesday Feb 14, 2012

0
Vday, I don't know about this day. Seems more like a curse than something I would like to celebrate. Besides that, I just found out I am a gambling junkie... maybe I should start smoking or something. SG's I LOVE YOU ALL!!!

Happy Vday to you all.

Thursday Feb 09, 2012

0
Holy shit... I am so fucking hung over... 5 bottles of wine I think. Anyway I just wanted to say that being 30 is not such a bad thing, we are all heading that way anyway. I had a BBDAY party yesterday real intimate just 4 people plus me and I think it was the coolest BBDAY party ever, my brain fucking hurts but damn...
Read More