Saturday Aug 17, 2013

0
I think that I'm gonna give up on trying to find a girlfriend.......I'm starting to think that I'm gonna grow old and die alone. The last date I had was awful and lasted an hour! She was cute and I thought it was all good till the date. Then she tells me that my goatee is to long that's what...
Read More
sinni:

life sucks :<

mattm0114:

Yeah no joke!frown

Saturday Apr 20, 2013

0
Got a badass bonfire cold beer and sitting all alone....... fuck um I'm good alone!!
mattm0114:

Tuesday Jan 22, 2013

0
brightredscream:

That is very important

mattm0114:

Thanks.... took me long enough to figure it out though!

Monday Jun 18, 2012

0
Im so discussed with my life....... it was my birthday today and ive just not cared or gave a fuck! Nothing good or cool has happened lately. Today i had something awesome that was support to happen but like the rest of my life it fell through and went to shit. So today on my birthday ive helped my parents move all day took my...
Read More

Friday Feb 24, 2012

0
Teacher let me leave class.... then my next class was cancealed.....

Friday Feb 24, 2012

0
Another day in math class....... Already finished the work....... Just wanting for the teacher to come in and kick me out. Love this class smile

Wednesday Feb 22, 2012

0
When did we lose our identity and became robots controlled by time and money
VIEW 5 of 5 COMMENTS
mattm0114:

We lost survival and instinct.........

brightredscream:

Many, many decades ago

Wednesday Feb 15, 2012

0
Passed my sociology test...... Fuck I'm good lol!!! Been doing the happy dance all fuckin day biggrin
scratamus:

Good for you biggrin

mattm0114:

Thanks darlin

Monday Feb 13, 2012

0
Had 2 test today in school, math and sociology. Math was easy....sociology was a motherfucker. I love the class just a lot of dates and long theories the memorize.

Friday Feb 10, 2012

0
In math class...... College sucks..... Ready to go home. Just saying.

Thursday Feb 02, 2012

0
No one should ever be ur reason for reason for doing something..... If u wanna do something you will. Think of other people as motivation to better yourself by realizing there mistakes. Never depend on others and never wait on their first move. If u want something take it fuck the cost. Make yourself happy and if other around you are not thats on them...
Read More

Wednesday Feb 01, 2012

0
Everything you know forget it...... Clear ur mind of all the shit you have learned from a teacher, radio, news or ur best friend. Look inside yourself and think about what's real and important to you and go with it. You and only you have to look in the mirror and be happy. Society has us think that we have to be a certain...
Read More
brightredscream:

So true

mattm0114:

Thanks