0
so its been awhile since i've done one of these and well update not very exciting at all haha. Hopefully will be shooting a few set for here int he near future and really looking for more in general gotta make a living somehow!ARRR!!!
VIEW 12 of 12 COMMENTS
toxic:
How have you been?!
toxic:
Thank you so much! smile
0
Just saw The Contortionist play and ugh so fucking good! i love shows packed with people so much energy fucking awesome!skullskull
VIEW 5 of 5 COMMENTS
whisper:
seems like you had a good time in the concert!
and also, thank you for the support in my set! kiss
daphnee:
hey cutie.... glad you had a good time at the concert, thanx for your wonderful compliment...keep in touch....xoxo Daphnee
0
hey so lives been pretty good going to more shows lately and seeing The Contorionist next week !!!! so good look them up if you haven't heard of them..

http://www.facebook.com/profile.php?id=598335577 still haven't gotten to shoot anything for here but hopefully someone will want to eventually
VIEW 8 of 8 COMMENTS
lisalyn:
happy belated bday!! smile
leandra:
Happy belated Birthday!!
Thanks so much for leaving me some love on my new set! miao!!
<3
0
new computer means i can finally edit and upload new pictures yay go love me please <3

http://www.facebook.com/markperryphotography
VIEW 5 of 5 COMMENTS
issue_:
thanks for the comment ^_^ <33
pavone:
You have funny live pics there!kiss
0
Disclaimer i don't not accept,agree,condone any kind of violence against females.

Just watched The Girl With the Dragon Tattoo, and just wow! I read all the books in a week just pouring through them. And although i love the way that the books are so much more detailed and the original. I love how just graphic and visceral the whole movie was...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
mendacia:
Thank you so much for the support to my new set ''La gatta'' !! I'd really appreciate it !!!
pesky:
haha, I'm telling you, the response time is so much faster when you do it this way!

but yeah, like I said, that's super shitty. Good luck finding a new girl.

And yeah, it's always the fucking little things with movies. oh well. I'm excited for the next one.

new topic: so what brought you to SG and how long have you been on the site?
x0!
0
everyone always says how young i look and how im going to get carded for so long. and is that a bad thing? i love looking young when im older i'd rather look naturally young then going all plastic surgery smile
VIEW 6 of 6 COMMENTS
username3240965:
I agree with you! And thanks a lot for your love biggrin
hanke:
it's always good smile
0
i wish new hampshire wasn't the black hole of everything. i guess its a nice place to grow up. But it would be so much better if there was more to do and if SG was a bigger thing up here. Need more beautiful girls that submit sets from up here
VIEW 3 of 3 COMMENTS
wugglyump:
well, scratch that, you're so young
markperryphoto:
im perfectly legal
0
I really wanna do a shoot somewhere in public. The whole risk of being seen doing it is exciting to me. even though obviously i wouldn't be the one naked. just think it would be cool to do in a park or actually i don't know where.
loveday:
There's a cool nudist waterfall in Wilton we could do it at!
markperryphoto:
send me your number smile
0
This whole new single life thing blows. i don't understand people that are all happy to be single. i'd so much rather have a girlfriend and be serious with someone.
VIEW 9 of 9 COMMENTS
blazing:
You're just not doing it right! lol. Single is the funnest!
markperryphoto:
haha when you're a gorgeous girl like you maybe
0
just have to say its so gorgeous out right now! i wish there were people around that wanted to shoot it would be so perfect for some early outdoor ones
0
So haven't done one of these in awhile. update in life i guess.

Tattoo is healing very nicely i would say so myself. and not much else is going on sadly to say. just living life if any of you have anything new or exciting to try well please let me know
VIEW 4 of 4 COMMENTS
lethal:
Thanks for support me on my new set
hezza:
smile