0
coni:
haha i understand you !
you're beautiful, love your hair cut smile
gunch:
Long time! Glad to see you smiling. wink You look beautiful as always.
0
VIEW 7 of 7 COMMENTS
r3x:
'aaaaay! It's your BIRTHDAY!
In case you forgot. biggrin
gunch:
Yeah. Mine should be finalized in the next few months. Its bittersweet. Hope you are doing better.
0
visigoth:
Ooh, I wanna dive!
gunch:
Looks like you were having some fun. How have you been?
0
VIEW 11 of 11 COMMENTS
that_kid:
very cute tongue
tevyn:
i love your new hair.
you're the most adorable thing everr.
0
VIEW 5 of 5 COMMENTS
fimbis:
AMAZING photos!!!
thatsjustodd:
Looks like a bloody nice place to live.
0
VIEW 7 of 7 COMMENTS
flat:
cool..smile why mooving to haugesund? hehe
gizela:
I jak ci sie tam zyje? biggrin
0
long time no posts....

i'm changing my life in 180 degrees.
i'm snowboarding all time long.
i'm so in love i can barely believe.
i'm living my life and it is so fuckin' great!

xoxoxo
VIEW 4 of 4 COMMENTS
norritt:
180 degrees on a snowboard? sweet move
denie:
hope you are well Lenyaaaa
0
VIEW 6 of 6 COMMENTS
coccinelle:
yeah its winter time all around..
gabi:
never seen snow in my life frown
0
VIEW 4 of 4 COMMENTS
apory:
just came across your set, been painting these little figurines as well, even the same dragon smile it's a cool set!
apory:
Btw, whereabout are you from in Poland? Coming next week with the bf, I'm going to freeze!!
0
Oh... I hate parties...! Oh.....! My head....!
I always party like a rockstar - i'm getting drunk, I met a nice guy or a gurl, I check his or hers toung, I dance, I fall, I make hundred silly things.... but not always I have such a hangover....! BTW Hangover is greeeeeat movie biggrin
littlejohn22:
Hopefully, this does not stop you from partying hard the next time.
mrrek:
The Hangover rocks!..i finally saw it and was laughing my ass off from the the first 5 minutes...did you wake up to a chicken walking around your room?..tongue
0
VIEW 3 of 3 COMMENTS
a_n_t_h_o_n_y:
what sorta gizmo you working on there?
2shadowland:
piercing wich one?
Thanks for your comment Lenya
0
denie:
Are you thinking about shooting it? or teh theme?smile
you shouldsmile
a_n_t_h_o_n_y:
coolness!! cant wait!