new laptop

0

I purchased a new laptop after the hard drive in my old one burnt up. I managed to get the hard drive replaced and the laptop up and running but I was in the market for a new laptop anyway. This one kicks ass so far although Windows 8 is making my head spin! Good to be back so I can frolic in the SG...
Read More

Spring Break

2

Yeah no crazy Spring Break days for me. Instead, I am enjoying a four day weekend with my sons. Friday, we're off to a hockey game and Monday, we're off to tour the Federal Reserve building downtown with their cubscout troop. It's a relaxing weekend full of Dad/sons fun :)

Saturday

1

So I have practice with Jamie Fry in prep for our show on March 29th. After that, him and I are going to see some other friends play a show at the Moonlight Tavern. It's a music filled Saturday! Friday I saw a bloody rock musical a friend of mine acts in called Titus: A Bloody and Gory Musical. Yeah, I love my music...
Read More

Gout sucks

2

Well, it looks like I have to straighten my act up now that I had my first ever gout flareup Sunday evening. It still hurts today but not as badly as it did yesterday. Gotta cut back on the beers (not that I was drinking a lot of them; just one a day) which is fine by me. Word to the wise: don't drink...
Read More

Daily Comic

1

I have a comic strip on Facebook called "Fang Boi." Check it out :) Just trying to bring a smile to everyone's faces with a daily dose of humor.

emibot:

do you have a link?

daimonworks:

www.facebook.com/fangboi

I just reactivated my account! How bout them apples? ;)

1

Yep, back for more because I love the ladies here and I can talk about my everyday nonsense. I am playing bass in Jamie Fry and I still have Reverend Morbid kicking. Getting ready for Spring classes at my online school so I can finish with my degree in December. Let's warm up out there, I have shit to do!

emibot:

welcome back :)

daimonworks:

thanks!

Monday

0

Change takes courage and if you want something to change badly enough, you will find it. Things are going to change for the better this coming new year, I can feel it!

Merry Christmas

2

Got a great humidifier for Christmas by my Secret Santa! Also, the Warcraft Monopoly game from my kids brought a smile to my face :)

daimonworks:

I meant to say "humidor", haha, what the hell was I really smoking when I typed that?!?

closer to Christmas & Yule

0

Yep I celebrate both holidays. I can't wait until our Yule celebration this Saturday which starts at 6pm then picks back up at Slim & Chubby's in Strongsville for Mr. Speed, the greatest KISS tribute band in the world! True, they won that contest. All set with Christmas. I hope my Secret Santa gift is everything I think it will be, haha. Cigars and...
Read More

Felicidades

0

Did a few shots of the spiced rum with my Dad for his birthday this evening. By the time I am his age, I hope to be retired, smoking cigars, and well sipping more spiced rum! Getting into my relaxed mode before bed. I have that little annoying thing called a job I must attend.

been a while

0

whoa, I have been away for too damn long. enjoy seeing the girls as always but I'd like to meet some new peeps from around the world! In other news, band practice this thursday for my saturday show in akron!