0
just a little over a month till Halloween....SWEEEET!! smile
VIEW 6 of 6 COMMENTS
doxie:
Hey, thanks for your comment on my new set blush
kioko:
I am so wanting to shoot just been hella busy with school and work I will fnd tme soon just for you!
0
Happy Summer y'all!!!
VIEW 12 of 12 COMMENTS
verse:
No children yet, but I do have a kitty who is every bit my daughter. tongue LOL.

Thank you for the compliment. blush I know he'll be fully appreciating his good fortune when he gets back from Iraq. biggrin
verse:
He's been gone four months... and he'll be coming home SOON. Can't say exactly of course, but we're definitely within the final month. wink
0
Howdy y'all.....

It's good to be a horror fan... I have to go see DEAD SILENCE and HILLS HAVE EYES 2....and I still need to see 300. Hopefully, I can go next week....and HOSTEL II is only a few months away.

Hummmm.... as usual, I can't think of anything else to say....god, i have an uneventful life biggrin

I hope...
Read More
VIEW 8 of 8 COMMENTS
beckyjane:
I need a horror movie partner. Lets go!
beckyjane:
Thoughts on "The HIlls Have Eyes 2"??
0
So, i hadn't updated since December so i felt like it was time to say something new.....

NEW.... LOL biggrin ... ok, that wasn't really very funny...

I hope yourNew Year is excellent so far.... all two months.... Mine has been good ... aside from getting another year older... but it's all good.

Have a great week!
C

VIEW 13 of 13 COMMENTS
badangela:
4some sounds good. the more the merrier biggrin
beckyjane:
Text message break-ups should be illegal, don't you think!?
0
Happy Belated Xmas and I hope everyone has an absolutely fabulous New Year!
Let's all get naked together LOL
C biggrin
VIEW 25 of 32 COMMENTS
jackieomonroe:
Medved? Whoa, confused confused confused

Thanks though, you are too nice smile kiss kiss
strangekitty:
awww thank you!!! kiss that's sweet.
0
Happy Sunday!!
Toronto was very cold and it snowed a little which for a Califonia boy was very cool. I don't recall ever being in outside when it snowed...but back to Califonia weather. It's raining like crazy...and my girl is in town...so i'll be indoors alot...so it works out perfect LOL
Have a good week y'all.
C
VIEW 23 of 23 COMMENTS
omega668:
glad oyou had a good time in t.o
this has seriously been the warmest winter in all my life man
I went outside in a t shirt today
weird.
tho now that i said it
it is going to be fucking freezing & blizzarding tomorrow
lol
crazzy:
Ahhh.. Thanks all I wish for you is happiness!!!! Have a great holiday!
0
Happy Sunday all... I'm off for Toronto in the morning, but I'll be checking in from time to time to see what you are all up to.
Have a great week!!
C ooo aaa
VIEW 18 of 18 COMMENTS
junnie:
Look Nurse Porn!

junnie:
Humm let me think what makes me happy? You, vasaline, football, and marathans!
0
Happy Monday all!
I hope you all survived Turkey day.
Mine was good, but i'm glad the holiday is over.
So, now it's back to work.
Have a great week, y'all.
C EL SUICIDO LOCO
VIEW 14 of 14 COMMENTS
pajamamama:
Hello Darling! I am feeling much better! It was nice to catch you in chat the other night for a bit. I had a great Friday! Did you? Have a good day today my dear! kiss
pajamamama:
You have a cute bum. blush I posted some of me under you. wink
0
Have A Happy Thanksgiving everyone...

Cliff biggrin
VIEW 11 of 11 COMMENTS
purplesiamese:
awww! thats such a lovely cat in your pic!

thank you very much for your nice comments!
pajamamama:
Awwwwwwwwww...thanks sweets! blush kiss biggrin
0
Well, I figured i better update my page since i had like 28 comments which seemed very long...but dang, i have nothing exciting to report.
It's hump day...but i'd swear it was Friday as the week has seemed rather long...ugh!
two more days till the weekend....yeeehah!!
bye peeps,
C skull
VIEW 25 of 25 COMMENTS
streetmuse:
thanks.. I wish you could help... but i dont know how much anyone can do... besides maybe send me a winning lotto ticket...
kattrinak:
thanks for the add! smile
0
Ok... due to some lovely ladies talking me into staying...i'm staying....

Thank you Saveme, Cannelle and EjaqueMilkshake for asking me to stay. It means a lot to me.

And thanks Ejaque for offering to show your teets LOL... and u too Saveme...and Avidity too. It gives me a reason to live and carry on biggrin and the sexy miss cassy wink

U gals rock...
Read More
VIEW 25 of 29 COMMENTS
redredred:
Im going good....but my boyfriends is every sad today...his grampa just died...is in a way im sad too...his grampa really wanted to meet me and he never did
redredred:
thank you ....besides all that....I didn't got to my 2nd job...so im glad that i don't have to be up tell fucken 1, so i should sleep good...lol
0
I'm checking out.... it's been fun. i have made some good friends, but i think it's time to go.

Thank you to those who have replied to my messages and thanks to my friends...the real close ones, not the friends on here who never talked to me or avoided me in chat.

Take care and be good to each other. Treat...
Read More
VIEW 13 of 13 COMMENTS
ladylovelybrit:
kiss
pajamamama:
hello darling! I wrote you on me. kiss