Ok kiddies here it is things have been happening around this globe that is really extraordinarily crazy like people shooting one another in masses or weather that’s truly abnormal from years previous. Or animals acting very strange, so I’d like to hear your thoughts my friends are we at “End Times or Not??”

jacleric:
The weather is going crazy... people are going crazy... politics are going crazy.  The nihilist kid that I was would say, "Fuck yeah, the end is nigh."  The spiritual adult I have become says, "We can take it back."

This is so funny a must watch on Netflix

kaptaine:
Definitely have to check this out.

So here it is I have been working out trying to loose weight bc I’m severely overweight I’m not going to go into particulars. Today after I was done doing the best I can for me I stopped to sit down and overhead a conversation about mysel. Seems fat people are not wanted by society and that’s fine to say bout me...
Read More

VIEW 4 of 4 COMMENTS
kaptaine:
@BUDDY3338 For me, every scenario is different.  I do fully believe in trying to educate people on stupid shit like that, but if after 2 minutes the conversation is going in circles, it's just pissing in the wind and it's best to just let it go because you can't fix stupid.  That being said, if they get physical then, by all means, defend yourself and make sure you finish it.  \../
buddy3338:
@kaptaine thanks bro but I’ve already forgotten my anger and forged ahead

I’ve been thinking a lot lately and I wanted to give a big Thankyou to all the ladies here bc you have made me a better person by getting me to understand, there is more to a woman then just the sum of her parts. So Thankyou for expanding my horizons and broadining my world view.

supernova_:
💕

How does someone deal with the loss of 3 important people in the span of a month ??

jacleric:
That is messed up, brother.  As a minister, I can only say... death is a part of life.  Not to be cheered but not to be feared.  Grit your teeth, remember those you love, and soldier on, to the clearing at the end of the path.

So i wasn’t supposed to get worse but how to deal w your gf breaking up with a few days before your birthday

1) bite the heads off of chocolate bunnies as many as you can find

2) get drunk and eat good food

3) txt the everlivimg shit out of her and bombard her w phone calls bc your pissed and miserable

4...
Read More

Today I lost a friend I’m am heartbroken she committed suicide and left us all behind in this big wide world. The loss I feel is like walking on thin ice.

VIEW 4 of 4 COMMENTS
kaptaine:
Sorry for your loss, brother. Hope you're getting along well.
buddy3338:
@kaptaine this is tough another friend just died so a double whammy but thankyou man

Take the time out to tell someone how much you care. Greet a stranger try to make their day we are all human and need love even the shifty people out there. Hugs to you all sorry I’m not so active been going through some shit. Have a good one SG land sincerely ME

medusaw:
<3 great message
buddy3338:
Thx hun

I’m lost and hurt I’ll always tell you I’m ok because deep down I don’t think you will understand or comprehend the hurt and pain I deal with. I need someone to tell it’s ok but I’ll never ask.

Kinda feeling in the gutters atm just kinda down here’s a song that I enjoy tho