0
0
Ballantine XXX Ale..
muthafuckas..
cheers

winkpuke
0
Don't really have any good reason for stickin around here.. Just cancelled my account..
carnelian:
;/ soorry.
0
if i could stab the world in the face... i would.
i really just don't give a fuck anymore.

...yes, it's venting time.
mad
VIEW 4 of 4 COMMENTS
carnelian:
haha!! I love that part of that...even though its soo creepy...
phinn:
Noone wants to see me angryblush
0
It's 101 degrees in New Jersey... that's 101 reasons to fist pump... haha!
Goin to the shore tonite, hopefully it's too hot out for the fake tough guys to come out...
stay home or hit the gym, you hear me jerky!

casca:
Ooo, that would be too hot for me, I have a nasty habit of passing out when I get over heated.
akapabs:
At one point WeatherBug on my phone was reading 108 degrees.. in NJ!!
0
First time I'm embedding a code in a blog here... hope it works.
Here's a great clip of Al Pacino talking about ass..
he almost gets as excited as I do over purty booty... haha!



later
-p

zombie:
Haha, I was calling him a furby on acid! But I enjoy the telletubby reference far more!
akapabs:
What in the living hell was that thing, LOL... looks like something you'd see at a Chinese New Year Parade.
0
Partied hard the last couple days, taking tonight off... this is the calm before the storm... July 4th weekend is gonna get outta hand and then I'm on vacation next week for my birthday!

Beer in hand, check. Pizza Hut delivered, check. It's fat fuck night, LOL... anyone wanna come over and hold me, hahahha!

Believe it is time to fire up Netflix...
Read More
casca:
Happy birthday for next week and have a crackin weekend.
Mega Shark Versus Giant Octopus is such a great film biggrin
Thanks for the comment on my set kiss
akapabs:
Aww thanks! smile
0
alright so i'm trying to wake up my SG profile.... here's the first blog, sorry that it's not exciting... after three straight nights of drinkin and partying til 5am, i'm kinda wiped.... i'll give this shit another shot later... but i gotta get my ass in gear now and get my day started.

oh... and i'm also lookin to...
Read More
heartbaker:
smile