Wednesday Jan 11, 2012

0
new year, new perspective, new friends, new knowledge, new goals.

new blog.
VIEW 7 of 7 COMMENTS
rayde:

fuck yea we be hangin'!

rayde:

hahaha i love you

Tuesday Oct 04, 2011

0
Here's some music I'd like to share with you that's stuck in my head, listen while you read my blog:



Ahhh music warms my soul. It makes me forget my problems. <3

I should begin making a committed effort to update my blogs more often. Months have gone by and I've got so much to say about things that have happened...
Read More
VIEW 5 of 5 COMMENTS
shaine:

YAY BEARDS

shaine:

Tuesday Apr 12, 2011

0
On the way home from work, I don't know why, I was walking from the metro and imagined this retarded scenario:

Imagine you had to choose between living a life where you had all the talent in the world but no genitalia, completely asexual and therefore cannot enjoy any form of sex, but you can produce magnificant art, music or perform impecably at any...
Read More
VIEW 12 of 12 COMMENTS
canadian_coat:

Blog?

rubix:

CASSSSSS!!!!!!!so good to see you at the convention!!!!! you are awesome! biggrin

Monday Mar 21, 2011

0
VIEW 6 of 6 COMMENTS
shaine:

This blog is fucking weird... There are WAY too many young boys in it.

But.. WARHEADS FTW!

xxjcblackheartxx:

that shit goes hard thanks for that...

Thursday Mar 03, 2011

0
I love when guests borrow my laptop to show me shit on youtube, and as they type in "you", www.youporn.com shows up first.

I go on youporn more than youtube... true story.
VIEW 4 of 4 COMMENTS
psyko514:

Awesome.

xxjcblackheartxx:

i hate when that happens....thanks for comments man

Thursday Jan 27, 2011

0
Some days, I wish I had no penis, or that I couldn't feel its throbbing. That way, I wouldn't be thinking about sex so much.
VIEW 10 of 10 COMMENTS
atlea:

Awwwwww

xxjcblackheartxx:

once i remapped that buttons i was striaght and i played a lot of MVC2 you'll get the hang of it...its really fucking fun so far

Saturday Jan 08, 2011

0
Ahhh fack, this embed shit is useless. Was gonna post a video, but apparently SG doesnt link videos that aren't youtube.

http://vimeo.com/17627120

native electronic music. respekt
VIEW 3 of 3 COMMENTS
kali:

Props for the "Dead Man" reference, but otherwise that was fail. biggrin

kali:

Yes hangouts ASAP. We need to celebrate my new found freedom from the soul sucking world that is retail work. I also have a new couch that you should come see. Yay "as is" section of Ikea! Call me, no more cell phone for now BTW.

Sunday Dec 26, 2010

0
Note to self: Stop taking your life for granted.
VIEW 3 of 3 COMMENTS
the_libertine:

My friend. My deepest condolences to you in this difficult time...

*hugs*

lemonkid:

Hope you're ok and they find out what happened to him.

Friday Nov 26, 2010

0
I find it so fucked up how life is so RANDOM. Like, you can have the best day of your life one day, and then the shittiest day of your life the next. I'll tell you what makes me say this:

Sunday, my roomate and I went to future shop to get my roomate a new XBOX 360. They were on special for the...
Read More
VIEW 6 of 6 COMMENTS
the_libertine:

Fucking lame. I was worried that it was someone near you. Reminds me of that Chris Rock sketch...

"I heard you got robbed!"
"You know you robbed me! You ain't heard shit cause you was doin' shit!"

I hope to be down in Yul again in Feb... probably. I was going to come to town over the hols but can't make it out before 2011. When I come down, we'll have to hang out. smile

lemonkid:

Really? I know nothing about them aside from the fact that vid rocks.

Monday Sep 20, 2010

0
Ok, so:

I Moved out of my shit hole apartment, into a newly renovated 5 1/2 with two friends. Paying cheap motha' fokin' rent, yee boi!

I found and raised four orphaned kitties. Chekem out in my videos section. I was super high when I made the video though so don't pay attention to my gibberish. lol

Story goes their mom was crushed...
Read More
VIEW 15 of 15 COMMENTS
kali:

HANGGGGGGGG overrrrrrrrr

kali:

I'm a cheap drunk yo.