yep, ^^^^ that x3. feeling so loved and grateful from all my amazing mooninites who showed me love on my new set Chaleur Rouge!!! huge shout out to @milloux whom i love and truly wouldnt be here without! and if you havent checked it out yet and you're just now realizing i have a new set... GO CHECK IT OUT and give it some love...
Read More

VIEW 6 of 6 COMMENTS
pascipio:
You are beautiful!
danhetfield:
Amazing set
144

yo yo yo ya'll!

wow, ive seriously missed SuicideGirls.com. its crazy the places life takes you, work and life have made me totally space out on this magical website of sweet hot babes. ALAS i am back, and with a freakin vengeance. @milloux and i shot a set some time ago... and its coming out in a mere TWO MONTHS. 2019 is about...
Read More

VIEW 17 of 17 COMMENTS
ritchy144:
WoW
dimplesfan:
Absolutely Beautiful!
70

Helllllo all my sweet mooninites! As I'm sure you've all seen I have a new set in member review with @darryldarko ! Go give it love if you havent already... Well enough about that, got a bunch of updates for you all!

I started a campaign with a company called Clone a Willy, they make at home penis/vulva molding kits to make silicon...
Read More

VIEW 8 of 8 COMMENTS
miiya:
COOL!
medialuna:
ven a sur america <3
291

Hey guyyys! Thanks sooo much for all the love on my new set already! Me and darryl had tons of fun shooting it. Keep spreading the love so we can get it to the front paaaage!!!

Alsooo @darryldarko and i shot another set last week that we'll be submitting soon, so keep your eyes peeled for that! Its gonna be suuuuuuper good, ive already
Read More

VIEW 19 of 19 COMMENTS
royalnomads:
Perfect 
edcodcs97:
Stunning
286

just wanted to thank you guys sooo much again for all the love on my set Ramble On shot by @paloma ! let's hope it goes FP :)

In other news....... @darryldarko just submitted our set and it's been accepted for MR! Woooooo!!! Should be seeing it in about 4 months.. lol be patient! it's worth the wait!

again thank you all so much
Read More

VIEW 15 of 15 COMMENTS
comet:
loved this you're too pretty!
heys:
Amazing! 
59

thank you Guys so much for all the love on my new set!! it's seriously one of my favorite, @paloma killed it!! keep leaving me love and telling your friends about it!! lol.

instagram.com/yourmoonbaby

twitter.com/yourmoonbaby

connectpal.com/kellymoon

VIEW 9 of 9 COMMENTS
countessa:
Yay, awesomeness. xx
lunghenotti:
You do, and these 'moonions' will follow you to ends of the earth! <3
54

hellooo FRIENDS!!!!

i know its been a while since i updated, but i promise I'm going to be more active! I've finally moved into a new spot, and I'm living in Portland, OR now! Its so awesome, can't wait to connect with all the babes in this town and share my stories.

Sooo my next SG set will be LIVE in...
Read More

VIEW 10 of 10 COMMENTS
pascipio:
Great set.  You are beautiful!
brulluminati:
The new set kills it, simple but sexy. Taking it back! Loved it, and of course got mad love for you. I'm glad to hear the move went well and you're liking the new place. I'm going to have to check out this wish list however.
57

holy crap guys, thank you SOOO much for all the love on my set Seduction! I can't believe it went FP yesterday! I had no idea :) you guys rule so hard. I can't wait til everyone gets to see the SuicideGirls Relaunch movie, it's going to be so rad!

<3333

Moon

VIEW 7 of 7 COMMENTS
mutantbaby1:
Congrats!
freakme:
❤♡❤~l❤ve~❤♡❤
62

I'm so happy to see all the love on my new set! i wasn't really feeling it all that much but you guys made me feel a lot better about it :) so thank you!

VIEW 9 of 9 COMMENTS
pascipio:
Great set.  You are beautiful!
brulluminati:
The bottoms you picked for the set were fantastic thoooo