2

I just want to take a moment and thank the people that have made my life amazing these past few weeks. I have to say the good outweigh the bad these days and I can't get enough of it. My advice to you guys: always stay positive. Have patience. And most of all, make sure that you know in your heart that things will...
Read More

1

Goodmorning you guys! The majority of you have no idea who I am but that's ok! Let's get to know each other! Follow me on Snapchat Xrobbierottenxx, or on Twitter Xxrobbierotten. Or, comment on this! Tell me something about yourself!

lincy:
https://www.facebook.com/Lincysuicide  <3 
1

Question of the day part two for everybody: what is your dream car/ dream job?

1

Goodmorning everybody! I think what I'm gonna do is every day is post what I do on Snapchat called the QOTD, or, for those who aren't abbreviation savvy, Question of the Day. So my first ever question of the day on here is, What is your biggest fear? (Just a heads up, my Snapchat is Xxrobbierotten if y'all wanted to add me...
Read More

1

A wave of new and fresh starts and opportunities have been displayed in front of me you guys. I gotta say: It's a little overwhelming. New place, new job, and a new girlfriend as well. It's a good overwhelming (if that's even possible but I definitely enjoy it) Figured I'd share that with you guys. Till next time :D



-Rob

usagimomo:
Yeah!!
1

You guys, I have a dilemma


I have this AMAZING photoset idea that I want to do, but I no hopeful wants to either get back to me, well except for one, about it! If you're a hopeful and are reading this, or if you know a hopeful that would be interested in a badass photoshoot, tell them to message me :D

0

God I love being so poor that I can't even pay attention. (Horrible pun but bare with me). I'm sure that most of you guys out there have felt the bitch slap of financial trouble before so you can feel my pain right now. But in other news, I have some things looking up for me pretty soon. I may have a few...
Read More

succulentgypsy:
If you're ever in Colorado, we should do a shoot :)
xxrobbierotten:
And if you're ever in Michigan don't hesitate to hit me up haha
0

So to get a little bit personal with y'all: My brother is in the Navy, he just graduated from bootcamp today and we got to hang out with him. I haven't gotten to see him in about 2 months before this and it was definitely an awesome feeling to see him. Before my brother left for the Navy him and I were never...
Read More

VIEW 3 of 3 COMMENTS
samjohnson:
By the way this pic of me was with my son at the table in NC a long time ago when he graduated boot. Since then alot has happened so keep you chin up
xxrobbierotten:
Thanks man. I appreciate the advice