I WANT THE WINTER BACK !!!!!
Being a chronic hyperventilator (i.e. having psychological astma) in the summer fucking sucks.
Good stuff:
getting tattooed again in 1 weeks
holiday in two weeks (Scotland yeey!!!!!)
seeing Pearl Jam
the last one is in August, but still, YEEEY
that's it, I just woke up and this is about as fun as I can get without cafeine
Ofzoiets.
Thanx voor je lieve woorden over de afstands relatie enzo. Ik zou het iedereen zo afraden ..en toch ben ik er zelf vol overtuiging en overgave in gestapt, ghaha. Als het goed voelt dan ben je dom als je er niet voor gaat, toch? Dus tja. Ghihi.
Ik zal zo je pics eens browsen, dacht niet dat daar tattoo foto's tussen zaten, mer kan het me ook nie helemaal meer herinneren....
Lukt het rechtshandig-achter-je-nek-langs gitaar-tokkelen nog steeds of haal je tegenwoordig andere capriolen uit??
Fijn weekend jij!! *knuff*