0



Back again, my english is terrible now.

But I will try to conect to SG people.

In my profile are some new pics...

0
syndel:
er... brigada biggrin

blush blush blush
tiriba:
Mais um Brasileiro aqui...

;D
0
rag385:
Brazilian people says:

SORRY FOR MI BAD ENGLESH!!!!


Hehehehehehehehehehe!!! eeek
0
VIEW 5 of 5 COMMENTS
garotinha_rosa:
valeu...
l_f:
Oi, rag! Tudo bom? Olha aqui o grupo brasileiro. wink

Abraos,
Lord_Frous
0
garotinha_rosa:
bem vindo vc tbm..
0

P cansei de escrever em ingls, estou gostando muito de "passear" pelo SG. Tudo novo tudo legal...

I'm tired to read in english, I'm like a lot SG. Every new every cool...
fada:
"libra" em ingls exatamente igual ao portugus.

kiss
fada:
"Significativa"?

Como assim???