From marlene

 1

Ravie que le multi t'ait plu. On a fait notre maximum pour que ce soit chouette. On sait bien que les membres prefèrent les sets solos donc fallait se donner à fond!

fredd1980:
C'était une franche réussite :) Bises (confinées) de Bruxelles!

From elaena

 1

Coucou! Merci beaucoup pour ton soutien! Je suis heureuse que notre multi t'ait plu! ^^ Bisous!!!

fredd1980:
Je t'en prie :) Vivement ton prochain set (et celui de ta charmante partenaire aussi). Bises de Bruxelles!

From dafne

 1

Hi there, thanks so much for your support on my set "Descending Angel" that's mean a lot for me! Kisses 💜

fredd1980:
You're welcome! Started following you, so cool that you sing in a band :) Looking forward to your next set! Cheers from Brussels

From marlene

 1

C'est une petite perruque mais ptet que je devrais tout couper ? Hihi merci ❤️❤️❤️

fredd1980:
J'aurais jamais deviné! Ca te va bien ;)

From mist

 1

Hi babe thank you so much for your support on my set 💗

fredd1980:
You're welcome, looking forward to your second one! Started following you so I don't miss it :) Cheers
 1

Hi 🥰 Hope you ok 💕 Thank you so much for your support on my last set.I will continue posting stuff for the adorable and supportive person you are 🖤 please have a good day

fredd1980:
De rien,  vivement ton prochain set :)

From silky

 1

Hello love! Thank you for showing love on my set with skies! xoxo ♡ :D ♡ 

fredd1980:
You're welcome! Cutest set I've seen in weeks :) Cheers!

From leelou

 1

Merci Fred !

VIEW 3 of 3 COMMENTS
leelou:
Oooh j’allais pas t’en vouloir pour ça ne ´t’en fais pas :3
leelou:
Il faudra être patient :3