She's a darling. The sweetest girl I've had the fortune of talking to, and I can't wait to meet her in the very near future. I've lucked out greatly that she's made a new home for herself in my home state.

you are adorable!!! Thanks for the support! I'm here for you to bc your a sultry woman!!!

Monday Aug 11, 2008

0
SoooooooooooOOOooooooo

Career CHANGE!!!!

smile
I have been thinking... I dont have the money for college. I dont, and I dont want to have tons of school loans to pay back. Hell i still owe a $1,000 from when I did go.
So my love is ART. I have almost a year in reception. I like dealing with people. Adam and I have been going out...
Read More
VIEW 11 of 11 COMMENTS
veronika:

Have you ever thought of actually becoming a piercer?

veronika:

You don't have to go to school for piercing or tattooing. I do believe that they do have piercing school but almost every piercer has not gone. The key is getting to know a piercer who would be willing to apprentice you. That's always the most difficult part!

Wednesday Jul 23, 2008

0
Sooooo

sorry If I write a lot Im sure you dont wanna read every post I make you dont have to. I just have to get these things out... instead of running around in my head BUT thank you to whomever reads these.. thats awesome.

So. Im adopted. A closed adoption no medical records. My mothers name is whited out. My name was Baby Girl...
Read More
VIEW 9 of 9 COMMENTS
scotty:

I know!!!!! frown

frolic:

heeey i'm adopted, too! and the fucked part is that it was an open adoption but i still don't know shit about my birthparents. they never cared to fill my family in on anything.

Monday Jul 14, 2008

0
Sooooooooo

so I actually stayed home to chill with my dad. Yeah there are reasons I just dont stay home anymore. 1- we never eat dinner together 2- everyone goes in their separate rooms and dont speak.

Well I stayed home and my dad says " oh my fiancee and I were planning our wedding" A lovely convo follows. Anyways. He proceeds to tell me she...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
limowreck:

I'm not close to my family by any means, with the exception of my mom. Even my own twin brother and I are estranged. I still think that's rather fucked of your Dad for not fighting to have you included in the wedding.

Just do your best to get to where you want to go, sweetie. That's what I'm doing. Its taken me quite a long time, but I'm almost there. You can do it too.

jamila:

Pennsylvania and Oregon seem like a long way away frown
Families SUCK sometimes, eh? kiss

Wednesday Jul 02, 2008

0
Ello ello

sOOOOOooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooOOOOOOOOooooo

nothing has really been going on. My job does blow big monkey balls. They hired me as a receptionist. i had the job for a whole month. Then they cut my hours and gave them to some preggo lady cuz her hours were cut in activities. So finally she left . HOURS WERE MINE MUAHAHAHHAH but oh hell no. Our census went down...
Read More
VIEW 5 of 5 COMMENTS
beaky:

I'm sorry that we had to meet in such awkward situation but hi I'm beaky

beaky:

well I'm not just THAT guy, I'd like to think of myself as a wild card....


but yeah it just so happens to be randomly posting whilst mbating