6

sexy in lavender


Read More
littlejohn22:
I agree
1

littlejohn22:
Hope you had a grand turkey day
0
littlejohn22:
so glad you had fun... love your hair... what will be the next show you see?
0
VIEW 7 of 7 COMMENTS
xbrux:
damn, u r sexy!!
littlejohn22:
riot fest..?.... must look into this
0
littlejohn22:
Awesome... you do...
0
5 more days!!!!
VIVA LAS VEGAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VIEW 3 of 3 COMMENTS
akuma:
Yay!
bigjc1980:
yay vegas
0
my FB smile http://facebook.com/sgjusticejane

ADD ME!!! smile XOXOXOXO
0
So over winter!!!! Come on spring!! It's been raining for 2days and all the snows melted and it's like 45deg!! Sooo hopefully no more snow!!!
littlejohn22:
It started raining here too. So over winter..
0
Attention to all my suicidegirls help me out here!!!!

I need some post apocalyptic survivor clothing ideas... wink

HELP!!!kisskiss
VIEW 3 of 3 COMMENTS
tikki:
^^^^^^^^^
Yep.
0
MY FAVORITE holiday is just around the corner!!!!! love dressing up and drinking have a good time with friends!!! love haunted houses!!!! smile
scary movies!!!!

excited!!!!

skulllove
VIEW 3 of 3 COMMENTS
tikki:
tikki:
Party is the first weekend of November too BTW.