Tuesday Mar 26, 2013

0
VIEW 3 of 3 COMMENTS
littlejohn22:

Nice, cute as a button too

countryval:

yummy
kisskiss

Monday Mar 25, 2013

0
I can't believe it's almost April already... Haha wow. Well range tomorrow and a busy week before the FTX next week but I have a good feelin it'll be a good week
countryval:

sounds like it will be fun, hope the best for yakisskiss

j2lo:

Lolol yesm an automatic machine gun sooooo much fun lol I just hope it's not freezing!smile

Saturday Dec 08, 2012

0
hahaha and it's now the end of 2012.
munchies187:

Wait what?! Where did the rest of it go? It does seem like this one went by so very quickly, hopefully time will slow down just a bit for 2013

j2lo:

It went by faster than 2011 lol

Monday Dec 27, 2010

0
What a year this has been! Man... I feel like anything that could have gone twisted did! That's okay though... I'm still here getting somewhere! I hope everyone else had a decent year, and next year is a little easier to get passed. I will say this, 2010 went by hella quick! after my surgery in October, it was like a blurr getting...
Read More
spinhouse247:

2010 was a shit year for me too.

j2lo:

I bet it was just one of those years! Gotta see what next year is going to bring!

Wednesday Mar 03, 2010

0
alright so i feel like sharing my deployment insight with anyone who wants to know anything. if you think it's easy to go and do what we do, you're absolutely wrong. even with all the training we get before hand, nothing, just like with sex, nothing is like the true real act. with war, especially with the people we are at war with...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
krito:

"Thank you so very much for the support on my new set. I'm glad you liked it!"

toxik_68:

its amazing what we go through. you been here to AFG yet? sux