Friday Sep 18, 2009

0
have u ever heard oh i love u but u have to wait cuz i love someone else but i love u more so wait? this is the shit that im dealing with.... ive cut this girl off on everything... but her mom tells me im an ass for walking away? WTF ever! if she loved me more she'd be with me not this...
Read More

Sunday Aug 23, 2009

0
Fuck love! im never giving someone the chance to have me love them and have them lie and cheat on me? never again. im really done. my love was taken for granted. you can tlove 2 people at the sametime and cant lie to me or him about it. fuck that. im so dead inside. sorry i just had to get that out.
VIEW 4 of 4 COMMENTS
xiu:

uff :S
Sometimes love hurts but it is still beautiful!!!!!!!
encouragement for you !! kiss

hatehill721:

thanks ill be ok.

Sunday May 10, 2009

0
Every weekend im always at local shows seeing bands. This weekend was special to me. Cuz it was a benifit for my friend Thumper who lost a battle with cancer just after X-mas this past year. He was a huge Black Label Society fan. AS i am. One of my friends bands do a cover of Stillborn cuz Thumper always liked singing it with them...
Read More
VIEW 8 of 8 COMMENTS
kraven:

Another new week.... which means another new Monday... BLAHHHHHHHHHHH. But I am a nanny so I do get to sit out in the kiddie pool when I want. smile

tweedle:

hey thanks for droppin' by! things are pretty groovy... dunno what staying out of trouble means though heehe.

how about yourself??

Monday Apr 20, 2009

0
This is a random rant. But people talk too much! Not just gossip im putting stuff on their my space or facebook or whatever. But yet they will not confront the people they talk about. Grow some balls people man up or woman up and face these people and end the bullshit and drama! sorry just needed to get it out.
VIEW 3 of 3 COMMENTS
bob:

Muchas gracias for the love left on my new set! I really appreciate it. EL SUICIDO LOCO

bob:

Thanks SO much for your comment on my Haiku set! I'm so happy that you like this set...I worried about the simplicity of it. But, sometimes, like a Haiku, simple is best. smile




Wednesday Apr 15, 2009

0
Well after 2 years... Tonite i get to see Black Label Society with sevedust and dope! It's going to be one killer show! Im so stoked! Plus i get to see most of my BLS family and rock out in honor of our Brother Thumper who passed away after X-mas to lung cancer. SDMF!

Monday Feb 09, 2009

0
ONCE AGAIN THE DREADED DAY IS UPON US. VALENTINES DAY. THE DAY THAT "US" SINGLE PEOPLE ARE MADE SICK! LOL. THIS YEAR IM TRYING TO TO BE SO BITTER AND ALL. HOWEVER I PROBALLY WILL NOT GO OUT AND AVOID ALL THE LOVEST THAT WILL BE GOING ON. HAHA HEY ITS MY TADITION! SO TO ALL THE SINGLE PEOPLE WHO READ THIS. MAKE THIS DREADED...
Read More
VIEW 13 of 13 COMMENTS
autumndies:

awww thanx i hope it goes live as....well......i'm glad u think i look amazing <3

autumndies:

awww no probs on accepting <3 thanx so much for your positive feed back makes me smile <3

Monday Dec 29, 2008

0
HAPPY NEW YEAR!

I KNOW PEOPLE MAKE RESOLUTIONS AND NEVER KEEP EM. I DO IT TOO. BUT ONE OF MINE IS TO GET INTO BETTER SHAPE. I'VE ALWAYS BEEN THE SKINNY GUY BUT NOW IM PICKIN UP WEIGHT. SO I WANNA GET INTO SHAPE. BUT I NEED TO KEEP MOTIVATION LOL THATS A TOUGH ONE.

MY 2ND THING NOT REALLY A RESOLUTION BUT I...
Read More
VIEW 13 of 13 COMMENTS
kraven:

Thank you so much for the love and support you left on my new set Styx in MR. I appriciate it greatly! Have a great rest of the weekend! XOXOXOX

meow:

Thanks for the comment on my multi with Bunni in member review! kiss

miao!!

Tuesday Dec 23, 2008

0
HAPPY HOLIDAYZ TO EVERYONE! AND HAPPY NEW YEAR! i've met some real cool people from being on here. looking forward to making some more friends in the new year.
VIEW 8 of 8 COMMENTS
niobe:

Oh hell yeah! I wouldn't miss it for anything. love Haven't missed a fight card all year. Won't be missing this one!

And thanks. smile

meow:

Thanks for the comment on my new set! kiss

miao!!

Thursday Dec 11, 2008

0
Bettie Page passed away tonite. here are some of my thoughts on her.i just dont think she got all the credit she deserved. but she was the 1st pin up model and she has been copied in maybe different ways. she was a trail blazer for for many woman. even tho im younger i have bettie page art work in my room and have...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
viking:

85? not a bad time to go then...

casino:

Sorry I didn't thank you sooner. I really appreciate the comment on my "Chateau Laroche" set

Friday Nov 14, 2008

0
W.I.N. WHATS IMPORTANT NOW.


WORKING IS IMPORTANT NOW. EVEN MORE THAN EVER. DUE TO THE WAY THINGS ARE NOT JUST FOR ME BUT FOR EVERYONE THIS DAY AND AGE.
IT WILL NOT BE EASY CUZ I HAVE SIT IN THE TRUCK FOR MANY HOURS WAITING FOR A LOAD. BELIVE ME IT SUCKS MORE THAN YOU KNOW. BUT
IT HAS TO BE DONE. JUST...
Read More
VIEW 5 of 5 COMMENTS
solace:

I'm glad you like my new set, thank you!

mattilda:

helloooooooooooooooooooooo precioussmile!!!
how are you honey?
miao!!auu!

one of THEE greatest guys in the world. any girl would be lucky to have and im lucky enough to call him an internet buddy/friend