Monday

1

Whattttttttt the fuckkkkkkkkk happened to the site? Damn...this is a bitch to navigate now.

amelinda:

i agree! :( i feel lost and scared lol

nikky:

jajaja Its a bit complicate to use but is just thing to time

Sunday May 12, 2013

0
I really, really hate the new picture viewer. Trying to look at sets from my phone is pointless now. Even on my giant 5 inch screen, the pictures are so tiny I can barely see them.
arethusa:

Not doing the boobs any justice

Tuesday Apr 09, 2013

0
Hi, wanna have sex? Breathe for yes, lick your elbow for no.
fritzy:

I can touch my nose too! Hooray for long tongues! biggrin

Sunday Mar 31, 2013

0
Soooo, The Walking Dead finale was a bit of a letdown I think. I don't really like how it ended. What did everyone else think?
json:

SPOILERS! (Click to view)

There definitely wasn't as much setup as in other seasons, but I don't know what they could have done and still left much open. Overall it was about what I expected. I was hoping Carl would finally die already, but I think that every episode.

_sneaks_:

Re: your comment on my blog...Every 30 seconds is CRAZY!!!!! eeek

Thursday Mar 14, 2013

0
I heard today was steak and blowjob day, is that true? I wouldn't know since I'm not getting either of them.
durand:

It is! I'm not celebrating this year either frown

Thursday Feb 14, 2013

0
Ahhh SG, I've missed you. It's nice to be back.
VIEW 3 of 3 COMMENTS
guns:

Welcome back!!

minu:

Thank you for your cute comment (: <3

Thursday Dec 13, 2012

0
Yay, I'm officially another year older today. Birthdays come too quickly nowadays.
eyeswideshut:

Tell me about it.
O yeah, congrats.

episkey:

Happy happy birthday!!

Saturday Dec 08, 2012

0
This blog is going to be filled with death metal and thrash metal. This is essentially what I've been listening to all day. Maybe a couple people will like one or two of these.

Hypnosia - Brutal thrash band from Sweden. Sadly, they broke up after the drummer died.


Demolition Hammer - Another brutal thrash band that broke up after the drummer died...from blowfish poisoning...
Read More
json:

Happy birthday, dude. Demolition Hammer was great up until Time Bomb, obviously. My friend bought Hellwitch recently and told me to check them out but I haven't gotten around to it yet.

I was glad to get the Nespithe reissue for only $11. I go through collector phases so I might get the original at some point, but I can definitely settle for what I have.

Thursday Dec 06, 2012

0
I need some sex in my life. This dry spell is really not my idea of fun.
VIEW 3 of 3 COMMENTS
pinyon:

I'm sorry frown
Good luck to you in your journeys, I hope you find a sexy lady to put an end to your drought!

xenah:

It's my dream some day to go to metal camp in Europe.

Sunday Nov 04, 2012

0
Wow. The Walking Dead was absolutely INSANE tonight. What a powerful episode.
mysongodzilla:

I gave up on that show after season 1. I'm probably one of the few that did... but I just couldn't get over their increasingly terrible decisions haha