Thursday Sep 27, 2012

0
VIEW 6 of 6 COMMENTS
s_eldorado:

Oh hai!!

#bonerhug

carnal_malefice:

That's fricken AWESOME!!!!

Wednesday Sep 26, 2012

0
VIEW 3 of 3 COMMENTS
aurynn:

i love YOU! we actually are the GD best.

the_matt79:

You two are adorable!!

Saturday Sep 15, 2012

0
today i took alkaline out for a birthday date to the biodiversity museum. of course, i managed to get us horribly lost for the better part of an hour (i hate you, UBC, just so, so much). HOWEVER, we made it there finally, and in one piece. Alkie of course ran from the shark-related displays, and i of course, ran TO them.

next week i...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
cavort:

Haha right! Wine and Zelda is always a winning combination.
The after hours event at the aquarium is tonight right? I hope you're having a fabulous time.
biggrin

aurynn:

YES! we went tonight, and it was AWESOME! NO KIDS, ANYWHERE!! hahah. will post about it soon, with pics biggrin

Thursday Sep 13, 2012

0
today i had a really good "everything is okay" kinda moment on my drive out to see a buddy. i could see the mountains clearly, the sky was mauve, and everything was just.. calm.

and then ice cap flavoured ice cream happened AND ALL WAS FUCKING RIGHT IN THE WORLD.

see also: i'm trying not to count down the days until my new tattoo...
Read More
willy81:

Blah... I feel ya on the funds end. Ice cap flavored ice cream!?! Never even heard of it! shocked

aurynn:

it's like, iced coffee flavour ice cream. an 'ice cap' is the most glorious of sugary and creamy iced cappuccinos in ALL OF THE CANADIAN LANDZ. dear god it's amazing.

Wednesday Sep 12, 2012

0
i legitimately have no idea how my profile is still active. i wonder if i set it up to automatically charge my credit card again, or if i just paid for a longer subscription than i remember. either way, i'm far too lazy to actually check.

tl;dr shut up and take my money!!!1!1

hi The_matt79! are we even friends on here...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
willy81:

So if you didn't know it was still active did you just randomly try to come on then? Either way welcome back! tongue

aurynn:

thanks and YES, I DID!! hahah. i remember paying quite a few months ago but i thought it was for a short period of time - i legit was like, HMM, let's see if it's still active, cuz it's been awhile.biggrin

Thursday Sep 06, 2012

0
hey alkaline ..remember when my profile was alive? hahha.

Tuesday Jan 11, 2011

0
alkaline:

Ahaha amazing! I sure do love you. We need another date night asap.

aurynn:

iluuuuu <3 yes date soon! and i'll see you tomorrow sometime at the taboo show!!

Tuesday Nov 09, 2010

0
you all need to check out my darling alkaline's new set up for review.. GO RIGHT MEOW!!

"YES PLS.. I WOULD LOVE TO COMMENT AND HAVE HER GO PINK!"

loves <3
VIEW 3 of 3 COMMENTS
alkaline:

awww I never ever saw this blog! I love you.
xox

aurynn:

<33

Monday Feb 08, 2010

0
omg omg omg.
I AM ALIVE!!!!!!!

i'm sorry i fail @ updating. i have been totally busy @ work, and totally LAZY @ home. i fail at life, but that's ok.

i went with Alkaline to her shoot on sunday, and it was amazing! a lil rainy at first, but it cleared up enough at the end so that she wasn't fully naked in it...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
aurynn:

thanks bb! i DO make them!!

alkaline:

Oh totally - I am feeling better now so I'll be pro by v-day/ Glad I get to spend it with someone i loooovvvee!!!

Friday Jan 15, 2010

0
i keep forgetting to update lately. i've been spacey. yay me!

today was a horrible day at work - we found out some bad news and it had us funked up for the whole day. le sigh.

tomorrow should be okay though, even if i DO have to be there early on a saturday. grrrrr.. can't wait until we find another part-timer to do...
Read More
alkaline:

hahah awwwwi just saw this!
Love you, loverrr!love