VIEW 26 of 26 COMMENTS
VIEW 18 of 18 COMMENTS
daria:
e pure voi mi siete mancati.
sareste, se avessi avuto il tempo di pensarci..........
io visto che il mios set non e'queued manco per sto cazzo ne ho scattato un altro.
sareste, se avessi avuto il tempo di pensarci..........
io visto che il mios set non e'queued manco per sto cazzo ne ho scattato un altro.
daria:
sempre queued?
frenesi:
my talent in framing
VIEW 23 of 23 COMMENTS
sabro:
Gracias guapa. La verdad es que la Sabro de la foto, la chica de al lado, es la de todos los das. No soy de las que se maquillan demasiado a diario. Y s, mi chico es un cielo... Son casi 9 aos ya juntos, en realidad es como ya mi marido aunque sin papeles de la burocracia. 
Por cierto, tu set? Que hace una ao que lo hiciste ya!!! Quiero verlo.
STAFF, I WANT TO SEE FRENESI'S SET!!!
Por cierto, tu set? Que hace una ao que lo hiciste ya!!! Quiero verlo.
STAFF, I WANT TO SEE FRENESI'S SET!!!
dalila:
whoayouuhuuuu
tra poco vediamo le tue zinne ol
tra poco vediamo le tue zinne ol
happy fucking christmas dudes 
may you enjoy this time, when everybody gets fatter and more alienated
and we have to buy to be sure to be alive
and we have to be happy because the television says it
another year goes, the planet gets warmer and sicker and who cares?
some people die hungry, killed by war and injustice
others rule the economy selling weapons...
Read More
may you enjoy this time, when everybody gets fatter and more alienated
and we have to buy to be sure to be alive
and we have to be happy because the television says it
another year goes, the planet gets warmer and sicker and who cares?
some people die hungry, killed by war and injustice
others rule the economy selling weapons...
Read More
VIEW 19 of 19 COMMENTS
nicolletta:
preciosa, salgo de mi ombligo que me atrapa, de mis desgracias matutinas de mujer nia, salgo de mis horas y horas reiterativas y te doy un fresco saludo, mas no podria ser de otra manera, detesto los besos con dolor ajeno.
y ni hace falta decir q aoro tu set a cada dia
bonitaaaaaaaa
y ni hace falta decir q aoro tu set a cada dia
bonitaaaaaaaa
nana:
il set, canedio -_-
tomorrow I will be at the Live Performers Meeting
a very international meeting of vjs from all over Europe and more...
oh yes, I'm very cool
[il porcoddio dei ricordi digitalizzati - lamentazione forse fuori luogo ma in fondo chemmefrega?]
to prepare my set for the LPM in these days I've worked on some very old footages
things filmed since 2001 that sometimes I never...
Read More
a very international meeting of vjs from all over Europe and more...
oh yes, I'm very cool
[il porcoddio dei ricordi digitalizzati - lamentazione forse fuori luogo ma in fondo chemmefrega?]
to prepare my set for the LPM in these days I've worked on some very old footages
things filmed since 2001 that sometimes I never...
Read More
VIEW 12 of 12 COMMENTS
sabro:
Merry XXXmas!!
omnidrive:
eheh, qualcuno dice che sembro un bimbo! ehi, fra un paio di settimane siamo in quel di bcn, con le nostre valigie cariche di vestiti e speranze, si riparte con una nuova avventura.. magari riusciamo a beccarci, in mezzo a tutto il resto!
vero che si evolve tutto, importante che i ricordi siano ricchi di esperienza, io penso sempre di aver avuto una gran fortuna.. e spero di poter continuare ad avere dei super ricordi di quel che faccio!
vero che si evolve tutto, importante che i ricordi siano ricchi di esperienza, io penso sempre di aver avuto una gran fortuna.. e spero di poter continuare ad avere dei super ricordi di quel che faccio!
what is beauty?
a matter of appearance...
and technology
VIEW 9 of 9 COMMENTS
camilla:
oddio..schokante!
aiki:
so che sei a roma.
te seguo te spio te curo
non mi scappi
vediamoci perildiomerda!
ci tengo tantissimo a incontrarti.
te seguo te spio te curo
non mi scappi
vediamoci perildiomerda!
ci tengo tantissimo a incontrarti.
For those who speak spanish
for anyone wants to practice
for curious people of all languages
THIS IS THE REALITY OF THE HOUSING IN BARCELONA
impresionante, eh?

for anyone wants to practice
for curious people of all languages
THIS IS THE REALITY OF THE HOUSING IN BARCELONA
impresionante, eh?
VIEW 12 of 12 COMMENTS
cinnamon:
evviva il cazzo...
cinnamon:
evviva la figa...
[of love and pain]
[about all the times we say *it's the last time*]
------------------------------------------------------------
PUEDO escribir los versos ms tristes esta noche.
Escribir, por ejemplo: "La noche est estrellada,
y tiritan, azules, los astros, a lo lejos".
El viento de la noche gira en el cielo y canta.
Puedo escribir los versos ms tristes esta noche.
Yo la quise, y a veces ella tambin...
Read More
[about all the times we say *it's the last time*]
------------------------------------------------------------
PUEDO escribir los versos ms tristes esta noche.
Escribir, por ejemplo: "La noche est estrellada,
y tiritan, azules, los astros, a lo lejos".
El viento de la noche gira en el cielo y canta.
Puedo escribir los versos ms tristes esta noche.
Yo la quise, y a veces ella tambin...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
android:
In diretta da Carni scelte!!!! Ahoooooo ah bellla !!! another indy-suicide
nena:
Oh!
Pablo Neruda es amor.
Pablo Neruda es amor.
VIEW 19 of 19 COMMENTS
liv:
como est igual q en valencia imagino q mal... arg... por qu los alquileres son tan caros ?
y encima es q no se encuentran cosas decentes... ayx...
cuidate oye y antes de lo del cajero te vienes a valencia q tengo un sofa cama q es mejor q mi propia cama jeje
besos
cuidate oye y antes de lo del cajero te vienes a valencia q tengo un sofa cama q es mejor q mi propia cama jeje
besos
sadiemae:
grazie! i got an A+ on my last test! i was so excited. it's still just the beginning.
VIEW 16 of 16 COMMENTS
camilla:
ma va'picciottina...
parli cn una che ha speso 1800 euro di mutande e adesso campo a malapena!!!
diu diu
parli cn una che ha speso 1800 euro di mutande e adesso campo a malapena!!!
diu diu
nena:
Me encantan vuestras caras! Risa a borbotones
VIEW 4 of 4 COMMENTS
loris:
Fichissimo il flaier
E' arrivata la piscina? La Qula si tanto sbattuto per fartela arrivare
E' arrivata la piscina? La Qula si tanto sbattuto per fartela arrivare
grubbj:
well i don't really like to post blogs. it's a waste of time. also i just wanted to mention that i am the only post that is in english. sorry that i don't speak spanish.

poi vedere il set il giorno di pasqua blasfemissimo!!
comunque complimenti^^ proprio bello e pure tuu sei bellissimaa!