Woot! My baby gave me a tiny cherry blossom for my upcomming birthday. Right now, it's a bit scabby, so I will post a picture when it's healed.
Furthermore, school is really tiresome, but I am happy to have something to do instead of being home all day long.
Bij deze sorry voor MIJN late reactie. Was donderdag naar mijn zusje in Belgie, toen meteen door naar een vriendin in Tilburg vrijdag, gister naar Utrecht voor een concert, en dalijk naar Belgie voor een concert, ghaha.
Ja Men At Work is wel wat prijziger ja, ik heb er zelf eigenlijk nog nooit wat gekocht. (Zal nu wel verandering in komen, ghehe.)
Jij een beetje leuk weekend gehad tot nu toe? Iets gedaan nog / van plan??