Saturday Feb 04, 2012

0
OMG!!! It's been FOREVER since I have been on SG, and for that I am terribly sorry!! I just want everyone to know how much I love and appreciate every last one of you! Thank you soo much for valiantly awaiting my Return.. and I have come back with new dedication.. I promise I will make an honest effort to seek out a willing...
Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
ron4164:

Hope you're doing well. kiss kiss love

tesha:

Thank you.. took me a min. but LIFE IS GREAT!!! how are you??blush

Sunday Jan 25, 2009

0
Hey All... Looooooonnnnnnnggggggg time no new pics or chat... and I'm sorry ;.(

but here's alittle stuff thats been happening since then..

for awhile i was just doing alot of soul searching and family time.
and Oregon was definitialy holding me down. too rainy and cold sooo recently I moved to beautiful huntington beach california.. just putty around looking for a good art college...
Read More
VIEW 5 of 5 COMMENTS
kammi_1900:

Tesha you need to get your ass on this site more. Your on myspace all the time but never sg. haha.

I think you need to come back to Oregon and we will shoot a set together and then all the kids in cg can freak out. haha.

tesha:

hahahahha I know it.. now its facebook all the time!! Im sorry I just got so swept up in life and forgot all about SG... but I am back "back in new york groove!" lol and I am here with new dedication to show all you SGers how beautifully I have grown.. Oh and I am no longer in Cali.. it was fun and I am sure I will be back there again someday.. Now I am living in Salt Lake City.. and I just need to find a willing victim.. I mean photographer so i can do another shoot!! the one photographer I have is tooo busy for me these days.. plus I dont feel like are styles mesh well together... so as soon as I get that under wraps.. there will be a new set for you all to enjoy!!

Love,
Tesha love Love

Friday Apr 13, 2007

0
I've Got A Hott Date Tonight.. with my danny defect

Mucho Gusto---> Mexie Cuisine and alittle Movie action!!!

Haha I feel Like I haven't been on a date forever.. Im the giddy little school girl once again..

though I am only 19 so it wasn't hard to remember what it was like...

well wish me luck and hope I get lucky!! WOOT...
Read More
VIEW 14 of 14 COMMENTS
bloodhigh:

how have you been lately?

sonnydisco:

how did the date go?

Saturday Apr 07, 2007

0
welll... whats up everyone!

i feel the need to write a blog but im not quite sure what to talk about..

love spring.. love warm weather.. THANK YOU FOR COMING BACK!!

really i am not a winter person.. HATE the cold... and I have to say by far the best weather I have ever experienced in hawaii..

so Yea I pierced my lip yesterday.. nothing...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
mtbiker1:

Loved your set. Very original.

caia:

I love the Summer... i'm such a hot girl wink
I bet the pircing looks pefect on you... you're so beautifull!
kiss kiss kiss

Tuesday Mar 20, 2007

0
WHEN THE CHERRY BLOSSOMS START TO BLOOM..

...Meet me here in my lonely room..

I am praying that my set goes live this week!! pray with me because its been Forreeevvveeerrr!!! eeek


Love,
letesha..

a.k.a Tesha love
VIEW 25 of 30 COMMENTS
aalas27:

day a day see yor pictures and you no what? i honest you realy Gorgeous Wow, Wow and Wow love love love

tigereyes:

dreams come true hmmm then how do you handle it
great set

Friday Mar 16, 2007

0
hey everyone.. Long time no chat action!

Update:
Spring is in the air.. and damn am I happy.. rainy/cold weather makes me feel sad, so no that the sun is coming out and it is getting warmer.. Im happy energetic .. WOOT!

lately I have been talking private lessons in muay thai, jiu jitsu, and tae kwon do..
also i have been doing a little...
Read More
VIEW 6 of 6 COMMENTS
tesha:

only if you think you can teach me anything lol

amonn:

I am happy to meet you...
I love blond girl...

Wednesday Feb 07, 2007

0
SOOooo Its been some rainy Days around these here parts.. lol but things are beginning to look alttile bit sunnier..

lately I have decided to go to beauty school.. i think it will be a good fall back career..
THAT.. or I am on my way to starting the first ever One-maN mODELING SHOW..
I'll do my hair and make-up, model, and that the...
Read More
VIEW 7 of 7 COMMENTS
girlfrompasadena:

hey darling, damn i hope to see you go live soon!
i believe you could pull off the one-woman modelling - go for it, i say! but beauty school could be fun too, what is the course you're looking at?
and that all-day punk show sounds awesome - don't burn out before the end of it!!!
luv to you, xox jen

jmmaida:

I wish I'd see you around Eugene some time.