Friday Dec 03, 2004

0
Sooo people im moving to Philly for a bit to get my life in order New York is a tough place put things in to place. Theres open bars everynight and always one of m y friends doing something.So im moving just for a little and then maybe to Europe or L.A ill see where life takes me.Im gunna miss my friends...
Read More
VIEW 25 of 103 COMMENTS
beejai:

kiss

midknight235:

please come backlove

Tuesday Oct 26, 2004

0
I hate ryan cabrerra Me and jaidee rock out to this song on the way to the open bar everynight its dedicated to not having sex ahaha. If you listen to the song its so bad its good enjoy


I wanna give every part of you the attention it deserves
I want to take it slow get you in the mood
Cuz the clocks not...
Read More
VIEW 27 of 27 COMMENTS
pop_dat_collar:

Someones gonna end up ass raping ryan c. like lil bow wow's body guard did to him. biggrin

xtine:

i thought it was about slow fucking. haha. shows what i know about modern pop hits...

Monday Oct 18, 2004

0
So im gunna shoot a new set this week woohoo but, im soo sick I sound like a frog ARRR!!!
VIEW 19 of 19 COMMENTS
crossover:

I think I just got over the same thing

monica:

kiss

Thursday Oct 14, 2004

0
I need to shoot a new set now!!! robot Any ideas??


ooooooooo and I finally got a camera phone weeyow smile
VIEW 14 of 14 COMMENTS
melitta:

yes, shoot a set!!!

jax:

ARRR!!!

Thursday Oct 07, 2004

0
Its my bday 2morow !!!!!! I cant wait to party till I puke all over puke puke puke
Sheer terror 2morow, Cramps on the 10th this week rules!!
VIEW 25 of 53 COMMENTS
devon_hills:

lol...hey wait a minute, whats the big idea turning 21 6 days before me? wink kiss

daysofmetal:

happy late bday! how was it? good i hope smile

Friday Sep 10, 2004

0
frown
VIEW 25 of 39 COMMENTS
originalzombee:

hey now...no faces girly....

no sad faces rather.

smile kiss

freyja:

i haven't seen you in forever, mama.
what's up with that?
xoxo

Wednesday Mar 24, 2004

0
confused
VIEW 25 of 148 COMMENTS
amina:

Did you get my email about the VIDEOS?

If not, contact me Nohart13@aol.com.

Everyone seems to not be getting their email these days.

Thanks Girl.

scagnetti:

Knock Knock
Anybody home?
smile

Monday Mar 01, 2004

0
Ok well certain people have been harrassing me online to update like i have anything interesting to say but ok here ya go.This weekend was fabulous . Friday I got fabulousley drunk to the point where we parked my friends car at the bar and could not find it we drove around till 9 am and we still havent found it yet. Its kinda funny...
Read More
VIEW 25 of 52 COMMENTS
rxqueen:

jax jax jax
where have you been?
i hope all is well with you. but just incase you need any, here are some kisses for you
kiss kiss kiss kiss kiss kiss

akira069:

yeah, so once, in HB California, I went out one night and had this totally great time at a club walking distance from my apt. After waking up in the morning with a huge hangover I discovered that my car was missing! I couldn't believe it. I looked up and down the street and it was nowhere. I contacted the police about it, and after about five minutes from hanging up the phone they called me to tell me that it had been located!... just around the corner. Needless to say, the officer on the other end was not a happy camper. Doh! (8(l) wink

Monday Feb 23, 2004

0
I accedentially deleted someones comment sorryim drunk
Hmm lets see so , I havents really been online in a while ive been really busy with school and stuff and im dying im so goddam sick. So sick i didnt get to go to my baby Stormys B-Day which im sad about. But, I feel a lil better now today I went shoppin and bought a hot...
Read More
VIEW 25 of 53 COMMENTS
linz:

you are such a little fox!!

digitusboy:

...are you feelin' better?

Tuesday Feb 17, 2004

0
Thank you all you guys for your sweet comments. Im so happy Im finally an SG. biggrin Im tryin to reply to them all ive just been busy
VIEW 25 of 43 COMMENTS
lucky7:

Hey doll! kiss

mrsicboy:

It's great that you got a set up, it's a good set at that.

P.S. Need not reply smile