Really hot Set from @blueberryheart 😍

esmic:
I immediately fell in love as soon as I saw it! :)
valera:
@esmic haha me too really

Awww guys! Thanks for all your love and support ❤️❤️❤️

It’s really nice to be a SuicideGirl model. I’m glad to each of you!

@missy @rambo

VIEW 3 of 3 COMMENTS
valera:
@esmic yeah, really 😊
softnsweet:
you are so beautiful

And new hair color lol

VIEW 3 of 3 COMMENTS
stacymur:
Cant wait)
valera:
@stacymur awwww me too

Wow guys! I’m in love ❤️❤️❤️ U r really should see new set STRICT TENDERNESS @anclefairy by @natalia_randle

VIEW 5 of 5 COMMENTS
natalia_randle:
babyyyyyyyyyy
valera:
@esmic really! Me too 😍

It was so lazy day for me. I’m just slept and watched series(

Btw I have a good news! tomorrow we will be shooting a new set with @zakris

@missy @rambo

Xoxo

VIEW 7 of 7 COMMENTS
valera:
@softnsweet thx 💕
yaoth:
@valera Can't go wrong with that!