He keeps his hands pinned down at his sides.

He waits for it to end

and for the aching in his guts to subside.

NWA

1

Love my city, love my upbringing, love my life and where it's lead me. If I were to have ever worried what people might think of me, I wouldn't be the man I am today.

0
VIEW 19 of 19 COMMENTS
desdmonia:
East Moon Asian Bistro, I think! First time having sushi... now I am fucking obsessed. Nom nom nom
desdmonia:
Noms! We should hit up sushi. This weekend I am hoping to get waterboarded on Saturday by Alpha, lol. I am free Sunday!
0
Howdy. It's been a while since I last wrote so I want to catch everyone up. My comp hasn't been working and I hate photo dumping with my phone because it takes forever, so this shall be text heavy.

The past couple weemks have been awesome with thus exception of work and having the flu. Just been going to shows and saw Finch...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
desdmonia:
Seriously! Now that I am all healthy finally I won't be able to cancel either, lol tongue smile
desdmonia:
I miss yooooou
0
The Mayan calendars were wrong!! We're still here.

The year is starting off slow, but good. I go on vacation for two weeks but more than likely a staycation but if anyone knows of any happenings, let me know.

This is pretty much how the last couple of months have been for me... in picture form.

Starting with Halloween I went as Bane to...
Read More
VIEW 15 of 15 COMMENTS
ryker:
wait where did you see that? I'm cant find any ticket info anywhere! or even something that says it's happening
ryker:
yes!! i found that shortly after i posted to you.

if you hear when they go on sale before I do, let me know!

soooo stoked! i had tickets to see them last year up in NY for Black and Blue ball but I got sick and didn't make the trip!
0
Real quick blog cause I haven't posted in I don't know how long (too lazy to look at my last blog.)
-I'm single again.
-Because of that I now have an extra ticket for Social Distortion (who she didn't even listen to) if anyone is interested in going. Let me know.
-Seeing Henry Rollins in Nov as well. So excited.
-Yelawolf...
Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
desdmonia:
HAAAAPPPY BIRFDAY! WE GONNA BURN DIS SHIT DOWWWWN
ryker:
god damn it. social d was in town?!!? i cant believe i missed that.
0
I need to be on here more often, I swear.
But if you're like me and not on as much as you'd like- I be on that twitter, yo -> @ReneGCastillo
Also, on Instagram KeepUsComatoseButAudible

Quick update:

Went to a Japanese festival 2 weeks ago and got drunk on Japanese beer and Sake and then threw ninja stars.
I've gotten more tattoos done...
Read More
VIEW 15 of 15 COMMENTS
666hostile666:
Cheers! Quite literally tragically, "My War" is in the process of being removed by laser along with 2 other neck tattoos. True story and all of my friends are angry about it, so I'm going to get it retattooed again elsewhere. smile
666hostile666:
As do I of course! I'm also getting pink bars to cover up a name on my arm, one that kind of is "my war", haha. Looking forward. New tattoos rule.
0
Time for a new blog. Definitely on a better track of posting than last year.

Not much to report.
-Got tickets for Red Hot Chili Peppers in May.
-Tried getting tickets for Death Cab for Cutie but they sold out quick. Might get them on StubHub or Craigslist.
-Going to go see Cursive at Black Cat in April.
-Henry Rollins in March, Fucking A!

New...
Read More
VIEW 11 of 11 COMMENTS
toxic:
It seems so long ago! I still remember though smile! Have a kick ass weekend!
apocalypse_meow:
Thanks. I'm crossing my fingers for a speedy n full recovery. Well keep in touch!
0
HAPPY NEW YEAR!

Holy shit! I have not posted in so long (that's going to change)

A year that started so great, went to shit and back up to meh.

Where to start?
Since my last blog where I was depressed got better.
Went back to the gym started working out and eating healthier, lost weight. Stopped in the fall and put the weight...
Read More
VIEW 9 of 9 COMMENTS
desdmonia:
wink

you need to get on fetlife man! so much fun to be had over there.

granted, i need to have a sgdc party soon. just roommate situation kind of annoying at the moment. maybe we should do a bar hop soon?
desdmonia:
omg, def st paddys day event!

and just posted thread for bar hop, weigh in on when ya wanna do it!
0
Derp.
VIEW 9 of 9 COMMENTS
desdmonia:
you too! biggrin
desdmonia:
yep, it was pretty fucking amazing! cant wait for another party this weekend, should be even crazier. the group is called "big, bad, nasty". heh.