Monday Oct 04, 2010

0
Lol i just type a long ass blog about my thoughts on life just now. Tried to edited a typo, forgot to click the dialog box, hit the backspace, and went back a page losing eveything I spent 20 mins typing. How much does that suck!
ruthi:

Oh, man, that sucks hard.

_pax_:

Booo! I hate when that happens!

Tuesday Sep 21, 2010

0
Living in El Paso, Texas right across the border from what's probably the safest city in the World, Juaez, Chiuaua, Mexico, I ofter got "Lost in Translation" lol. Being free from my 6 sentense of active duty, and being released back into the World of normal living. I now find myself "lost in transition" (Ha there should be a movie with that exact title...
Read More

Tuesday Sep 21, 2010

0
ipod=extension of meshocked

Saturday Sep 18, 2010

0
I wanna meet some new people, find some great hangout spots, don't know where to start...I'm so lost as a civilian.confused
VIEW 3 of 3 COMMENTS
illinoisboi:

Hola

lynx:

kiss

Monday Aug 16, 2010

0
Is it just me, or does Whitney on the Real L Word rock. That girl is gorgeous, and she is a fuckin player. So much for the "girls treat you better" POV.

Saturday Jul 31, 2010

0
Loved the SG spot on Showtime...love

Thursday Jul 15, 2010

0
Well i'm no longer in the Active Army, stuck in the reserves for a little over a year though. I'm still stuck in El Paso, waiting to get paid so I can drive home. Lol, I really need to learn how to manage my funds.

After I get back to Illinois, I need to focus on getting into school and doing my best...
Read More
dorsal:

Welcome back to the humidity tongue

illinoisboi:

It is humid everywhere...constant rain through out the country.frown

Tuesday Jan 26, 2010

0
Ahhh the countdown begins, almost done with my second and last deployment. Almost done with livin in a damn tent, eating half assed food, sub-standard gym, trailer showers with a limited water supply and ever more limited hot water, shitty ass port-a-johns, fuckin' Iraq. And, even better, almost finished with the Army. On 12 July 2010 at 000 (12:00 a.m.) I will be...
Read More
gizero:

Almost out of Iraq myself brother. It will be two yeards until I am out of the army though. Take care of yourself and always have a exit plan.

Thursday Dec 24, 2009

0
It's like 80 somethin' fuckin degrees outside right now, and it'sChristmas Eve!mad This is one of two holidays i really enjoy being home for, it's always nice hangin out with my mom for Christmas. I loe the cold, the snow, the atmosphere, and the energy in Chicago during this time. But, NOOOOOOOO i'm stuck here, in this place, hot as fuck...
Read More
supersudz:

idk man, are you aware of the freezing rain here?

happy holidays anyway though, sorry you're not home to see the shitty weather

Friday Dec 18, 2009

0
Ok, so its 0558 (5:58 a.m.) Kuwait time, and I was laying in bed waiting for 0630 so I can go eat breakfast. I started thinking about random things, my usual, music, sports, girls, money, clothes, and my future. The whole Army thing is pretty much a ghost in my head, these thoughts are my escape from all that. I always think about...
Read More
_pax_:

That's awesome that you may have found a career path that fits you. Life is too short, do what you love to do and you can't fail. smile

Tuesday Dec 15, 2009

0
Well my two weeks away from the sand box are up. I'm in the Westin Hotel in Atlanta right now, waiting till it's time to head back to the airport and wait around to get on a plane back across the ocean. I'm really not looking forward to it either. Luckily we only have a few more months, but still. I did...
Read More
_pax_:

Love the new ink! It looks great! I'm sad I didn't get to see you when you were back tho... frown Have a safe flight back and I'll talk to you soon! kiss

Sunday Nov 08, 2009

0
FEMALES, if you have ever wondered (for those that are still straight) why there never seem to be any good guys around instead of a bunch of assholes...the answer might be you or some other female. At some point were you into the "bad boy", "badass", "kind of a dick", "cocky" type of guys? Did you turn down guys because they were sweet, and...
Read More