So it's time for some @bloghomework !!

So there's kinda 2 things I wish I could dispel... one slightly more than the other.

I'll start off with the very minor one... a lot of people assume from my photos that I am tall. I'm not, I'm basically a mini person... 5"2 to be exact... and only just 5"2 at...
Read More

VIEW 4 of 4 COMMENTS
elfrijolgrande:
Resting bitchface ha more like resting hot face 😉
milafox:
I feel you, RBF is real with me too! Hahaha. I must admit when I first met you I thought you were quite intimidating. In saying that I soon realised you were probably like me, I've been told I was intimidating when I was really just shy and couldn't push myself to talk to people! It's really weird how introverted personalities are automatically assumed to be "rude, too cool, snobby" etc. but in reality you're just quiet. 

I'd just like a to say a big thank you to everyone who left love on my latest 'cosplay' set Mononoke Hime, it means the world!

If you haven't seen it, please do and if you enjoy it leave some love too ❤️ I'd love to see it go front page as it's been 3 years since my last purchased set

@missy
Read More

VIEW 6 of 6 COMMENTS
emanuel:
The Front Page needs you.
eyes52:
I definitely want it as SOTD

oh my goodness, i love this @bloghomework !!! you see, i try to use every opportunity i can to use this word! I wouldn't so much as call it a phrase though, as its more of just a noun.

The word is..... Schnecke. It is the German word for snail or slug, but is used as a term of endearment. It is basically like calling...
Read More

VIEW 11 of 11 COMMENTS
elaena:
Nice blog!!!! 💞
handsomerob6:
What kind of magic is this???💥

So Iv been struggling so come up with content for the @bloghomework topics lately, so I thought why not do my own? (Although, to be fair, this could very well have been a topic and I just didn't see it lol)

So obviously one of my hobbies is cosplay, you've all seen those photos so I won't add them again to this...
Read More

VIEW 9 of 9 COMMENTS
pyrdaemon:
Aw yay! Wedding > cherry blossoms for sure, close second though = )
ellathrasher:
This is badass!

Iv seen a few people do this recently and thought it looked pretty fun! So here is a selfie from 2015-16-17 to look back at to see how much Iv changed... which was actually kinda hard to find a decent one from 2015 because "new phone, who dis?"... and I am really bad at keeping old photos

2017

2016

2015

Well there you go haha
Read More

VIEW 12 of 12 COMMENTS
bane:
Arrrrrrgh your so perfect <3 <3<3
diamant:
So much perfection 😍😍

Its been a minute since I last participated in @bloghomework, so what more appropriate time to jump back into it than the present?

Here is my 5 things i wish i could have told myself 5 years ago

1. It will be ok - You may feel like your world is falling down and that you are all alone, but it will be ok. Good people
Read More

So first up, I just want to say a huge thank you to all the love on my latest set Home In Your Head! I'm forever grateful for the love and support, you guys know how much it means to me xxx

And what's next? Well I though it was about time to share on here what set I have coming out next
Read More

howlite:
So excited for your cosplay set!
vt9091:
That ass...

I decided it was time for another change... and switched to ginger 🍊

VIEW 18 of 18 COMMENTS
arachnie:
How did I not see this?? I fucking LOVE it.
rva122:
So Cutee

Just dropping by to say I started a new instagram for my SG and other things I don't want to post on my other page... so yeah, if you have instagram and want to follow me there, it's EmmaMeowSays

Much love xx

Yep, you guessed it from the description folks... here's some photos I took...

while @peonypixie and @kyla were shooting a set the other weekend, I thought I'd snap some behind the scenes photos for them... enjoy!

And here's a sneaky one I snapped of @peonypixie as well...


Read More
VIEW 5 of 5 COMMENTS
almost_missed:
She is so gorgeous <3
del:
Lovely photos.