23

It's been so long since my last blog :(
I can bet you already forget me, don't you? Haha but I'm still here!

I don't write too often, for two simple reasons: My life is soooooo boring that I don't have anything interesting for share! ahaahaha I mean, I study, I do particular classes for make some money, exercise and I
Read More
VIEW 5 of 5 COMMENTS
rogha:
Sooooo adorable!
uva:
@danette amé tu gif ❤️ me dio risa tu comentario del sitio nuevo xD 
37

It's been a while since my last blog!
Well... Nothing interesting happened... I guess that's the reason why I've been so lost the last months!

I made a tumblr! So follow me here!!!

The last 29th was my birthday!

So my gifts like always were books... And one scotch! I laughed very hard, I mean, I don't drink alcohol, but now
Read More

VIEW 9 of 9 COMMENTS
torlano:
Jaja. Me gusta el calor. Quiero escapar del frío. ¿Qué fechas lo haría consejos para un buen clima cálido y de ver los sitios?
codemonkeym:
¡Cuidado el hombre oveja! :)
7
VIEW 24 of 24 COMMENTS
margarette:
gracias bonita <3
wolf:
awesome! now following you on IG :D you're a cutie!
1
If you didn't watch the last episode of Game of Thones, don't click the spoiler!

SPOILERS! (Click to view)

Well my dears The Red Wedding is real now. We don't have a King of the North anymore.
Despite all the opinions I read about the episode, I didn't like it. all the scene was so... Weird. I hate when they interrupt...
Read More
VIEW 13 of 13 COMMENTS
vikat:
game of thrones me eh quedado picada con esa serie la verdad !!!! estuvo buena la cachetada a joffrey ese mocoso si que me sacaba de quisiooo con su actitud, muy buen actor para caerle mal a todos XD
uva:
Juntemonos ;_;
7
VIEW 24 of 24 COMMENTS
al81:
The red suits you better imho. But electric blue is a nice colour, you could experiment with the ration overal. I beleive whatever colour you choose will be gorgeous smile
hockeyguy13:
Such a cutie. Love the blue
1
VIEW 24 of 24 COMMENTS
curtislee:
Vikings, definitely could be better, should be on HBO!
However I also find myself wanting to watch it every week.
......but.....GAME OF THRONES!!! Shit dude, nothing tops it.
frani:
linda que bellas adquisicioness <3
4
VIEW 19 of 19 COMMENTS
silver_:
awww,cute art
liu:
aww tu los dibujaste?
me encanta!
Polaw separece mucho a ti! jajaja
0
VIEW 25 of 30 COMMENTS
hanke:
esos zapatosss <3
thelabrat:
Thanks for the love!
5
VIEW 24 of 24 COMMENTS
krito:
gracias hermosita por el apoyo !! felices fiestas navideas besos
sherine:
hermosalove
0
Hi biggrin
I wanna apologize for my olds blog, i'm not going to archive myself!
I was having some issues, but i try to fixed it and problems solves!
Now i don''t have to leave the site...
So, you'll have Danette for so much more time blush
And really really sorry for that, now i feel like a stupid surreal

Well, yesterday I went out...
Read More
VIEW 25 of 30 COMMENTS
emanuelle:
que significa tu nuevo tattoo?
merrick:
No linda tu <3