Well as close as I could make her.. been geeking out on APB Reloaded lol

Hope y'all have been having fun with your various hobbies as well :)

XOXO

Ambz


Read More
VIEW 4 of 4 COMMENTS
aepaul:
Funny how close you got her to looking like you. <3
freakme:
Fantastic!
20

Just heard news Carrina was found dead from a single car accident near her home, she had been missing since Oct. 28th.

I didn't know her or much of her other than seeing her beautiful photosets here on SG , but I'm sure she will be missed and my heart goes out to all her friends and family, the world lost some of its...
Read More

VIEW 7 of 7 COMMENTS
littlejohn22:
so young.... this is such sad news, I hope she does rest in peace
kevinmaxwell:
Oh no!!!!! :( I loved her work and her personality. :(
38
VIEW 3 of 3 COMMENTS
aries8:
I'm embarassed to admit, but I refresh that page more then nfl.com
bigbear819:
Just did and I'm glad I have discovered you!!! 💖💖💖💋
138
VIEW 13 of 13 COMMENTS
rlochraven:
Gorgeous set, @ambz!
bigslammy01:
So damn sexy @ambz
137

Comfy gaming outfit ;)

My girl Acidburn has to match of course..

and her normal attire

Hope yall are having a fun weekend as well

<3 <3 <3

Ambz


Read More
VIEW 25 of 25 COMMENTS
fredmetz:
Best body ever!
fanaticosg:
me vuelves loco, me encantas hermosa
142

I love it but it kinda broke when I tried to zip it up all the way.

How was your monday? lol

<3 Ambz


Read More
VIEW 25 of 31 COMMENTS
coastalnomad:
Hate when that happens...... 
seanographer:
That's a super cute dress
117

Still playing with my little Esty signed print shop AmbzSG and now I have posters.. its so cool to see myself on a poster i feel kinda like a dork for being so excited.

Also had some beer coasters made for a sample but think Im gonna keep em lol I'm weird.

Hard at work Signing stuff... A Big Thank You to everyone who
Read More

VIEW 9 of 9 COMMENTS
mrneworleans:
dang girl, i have not been here for a while, but sure nice to see your stuff when i do get back and see how freakin great you look! dang u look good...would love to get a poster, just dont know where to hang it!! :)
gumballhead:
That picture of you pointing at your poster is SO FUCKING CUTE!
164

Some Selfies for my Loves. Y'all have a wonderful 2015 !


<3

Ambz


Read More
VIEW 21 of 21 COMMENTS
egore:
Gorgeous in every way!
rick84:
Yes indeed, gorgeous pics with a amaizing woman.
39

Maybe its just me but cant find the setting to check :/ but here are the pics yall might have missed <3

Love my lil Mila... were catching up on Sons of Anarchy, well I am she just fell asleep lol


Read More
VIEW 3 of 3 COMMENTS
moregraffiti:
Maybe she'd rather watch a show about dogs?
4mejohn1:
Lovely. Love, Kisses and Hugs.
35

RIP DAD! you were such a great man and I'll miss you so much.

VIEW 11 of 11 COMMENTS
roguewave26:
So sad to read this. Accept my condolences.
coastalnomad:
Sad for ya..... My dad moved to his Heavenly home 6 years ago July..... I miss him..... Big Hug Darlin.....